Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Sabtu, 23 Ogos 2008

Aku Akan Sertai UMNO-Zamil Ibrahim???

Salam semua....

Aku skrg berada di Rumah PKR Negeri Pahang kawasan mengkuang berkongi rumah penginapan bersama PKR Bahagian Nibong Tebal..Aku rasakan perlu sgt utk updatekan blog aku nih sebab aku menerima satu sms pagi tadi dari Ketua AMK Kuala Kedah yang berbunyi....

'Makluman.Majlis Lompat Perti Ke UMNO akan di adakan pada 24/8/08 di Kelab Cinta Sayang,Sg Petani pd Jam 3ptg.Tempahan bilik dan bayaran sudah di jelaskan.Di Diketuai Sdr Zamil (Merbok) yang dipecat keahlian PKR dan akan di hadiri sama ialah Sdr Ezam.War Warkan !!!.

Hairan bin ajaib...sebab aku kenal zamil nih sewaktu aku berada dalam pilihanraya kecil lunas...sewaktu tuh dia menjaga hal keselamatan di pilihanraya kecil LUNAS...apa yg menjadi persoalan sekarang ialah...dia adalah individu yang telah lama di ketahuai isu dia di pecat & mgkin juga setelah dia tidak lagi bersama dgn parti mgkin hal ini tidak di sedari sesetengah pihak bahawa akan menjadi kempen2 terakhir BN...

Aku juga tidak terkejut bila ramai teman2 yang mengatakan beliau sekarang telah mempunyai merc 'S' class....waktu riuh dalam media dia saman hospital kerna tertinggal tiub dalam perut isterinya yang mengadu sakit...hospital pula kata dia & isteri larikan diri dari hospital...

Zamil juga bekas ketua AMK Kedah & bekas Exco AMK Pusat yang sealiran dgn teman saya yang kononnya mempunyai 6 kotak rahsia yang belum terdedah sehingga skrg..

Jadi...sama2 kita saksikan drama bersiri adegan2 dalam episod terakhir di PMTG PAUH...wallahualam

2 ulasan:

kulatlapok berkata...

salam Bro..

Sandiwara baru bersama pelakon lama..hampeehhh pelakon ni,dah bertahun kitorang semua dah tahu..asyik2 berlakon..hingga kini tak dapat satu awardpun...kesian

~♥ UmmiAnni ♥~ berkata...

salam,

"dengan ini ummi nak umumkan..bahawa ummi nak keluar PKR dan masuk UMNO...PKR dah tak relevan..Anwar tu bla..bla..bla..agen yahudi.. bla..bla..bla..."

tapi ummi ni ahli PAS..camne ekk..?? boleh dikira kuar PKR ke tak..??
hahahaha..bodo piang..!!

mr.kulat,

kita kasi dia award "Anugerah Pelakon Stunt Lompat Katak Paling Popular"

Related Posts with Thumbnails