Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Selasa, 19 Ogos 2008

MUSA HASSAN DI HANTAR KE ICU HUKM???

UPDATE: TS MUSA HASSAN

email dari : hide

Sebenarnya bukan TS Musa yang koma tetapi ada sedara dia yang koma di hospital yang sama. Saya telah mendapatkan info ini dari saudara yang rapat dengan keluarga ini.

Jadi berita mengatakan TS Musa Hassan koma adalah tidak benar.

Harap Maklum Terima Kasih kepada pemaklum.Jadi, Kes selesai... BUKAN MUSA HASSAN koma tapi salah seorang saudara Musa Hassan...KLIK


Ketua Polis Negara selamat jalani pembedahan pintasan jantung di IJN 19/08/2008 4:41pm

KUALA LUMPUR 19 Ogos - Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan selamat menjalani pembedahan pintasan jantung di Institut Jantung Negara (IJN) di sini hari ini.

Beliau menjalani pembedahan tersebut pada pagi ini, atas nasihat doktor yang merawatnya selepas melakukan pemeriksaan rutin minggu lalu.

Beliau kini dilaporkan dalam keadaan stabil dan sudah dibenarkan keluar dari IJN kira-kira pukul 12 tengah hari.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar ketika dihubungi hari ini mengesahkan perkara itu dan berkata, Musa kini sedang bercuti rehat.

“Beliau selamat menjalani pembedahan pintasan jantung dan sedang berehat,” katanya.

Alhamdulillah panjang lagi umur ni…..kalau tak sedaq tak mau nak betaubat lagi tak tau lahhh…




Seperti yang teman2 di minta mengikuti anak kepada Ustaz Hassan Azhari...Adik beradik dengan Fuad Hassan serta Jalaluddin Hassan kononnya ada masalah jantung....

Jam 11am tadi aku menerima panggilan dari seorang teman dari KL...dia maklumkan jika boleh tolong dapatkan maklumat tuan empunya cerita nih dah di masukkan ker ICU HUKM...dlm kritikal...aku pun tak sahih lagi...cuma klau ada info dari mana2 pihak mahu pn teman seuniform...info2 la yeee....klau nk baca lanjut...korang klik la kat SINI

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails