Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Rabu, 4 November 2009

PENDEDAHAN DARIPADA KOMENTAR DI BLOG ADUKATARUNA

Dr Shamsuri. Nak tahu siapa dia tu? Dr Shamsuri adalah adalah Setiausaha Politik TGHH.
Beliau adalah bekas Pensyarah di UPM. Dr Shahmsuri dilantik bagi menggantikan Dr Syed Azman sebagai SU Sulit TGHH.

Konspirasi memastikan kesemua orang di keliling dengan TGHH adalah mesra UMNO dilakukan oleh beberapa kerat geng Terengganu. Selain nama yang korang biasa sebutkan, Mustaha Ali, Ust Nasha dan Hasan Ali, seorang lagi tokoh penting di belakang tabir ialah Dr Kamaruzzaman Yusof atau nama glamernya Dr Kayu. Orang Terengganu. Pensyarah di Jabatan Sejarah, UKM.Selalu keluar di Astro Awani. Beliau mencaturkan pemecatan Dr Syed Azman dan melantik Dr Shamsuri sebagai SU Politik TGHH sebagai memastikan cita-cita politik peribadi beliau agar PAS buat kacau di dalam Pakatan Rakyat, berlaku. Dr Shamsuri adalah anak usrah beliau yang paling setia dan hanya menerima arahan daripada beliau. Dr Shamsuri bertanggungjawab membasuh pemikiran TGHH agar sentiasa mengikut halatuju golongan yang anti Pakatan Rakyat di dalam PAS.

Selain itu, beliau juga mencaturkan pemecatan Dr Dzulkifley Ahmad daripada Pengarah Pusat Penyelidikan PAS dan digantikan dengan Hj Wan Abd Rahman (ada orang kata dia ni Doktor la, prof madya la, sebenarnya dia tak pernah dapat Phd, phd dia tak lulus kat Australia dan tak pernah dapat Prof Madya, membohong semua tu). Hj wan Rahman adalah rakan karib Dr Kayu. Oleh itu, beliau berjaya mencaturkan kesemua orang di keliling Hj Hadi, orang yang mesra UMNO dan anti Pakatan Rakyat.Itulah konspirasi jahat geng-geng terengganu-ukm, untuk memecahkan Pakatan Rakyat hasil irihati mereka kerana Negeri Terengganu tidak menang dan negeri lain yang PAS lebih lemah, boleh memerintah.Maklumat Dr Kayu boleh didapati di sini.


Suhaimi Embong adalah PSU PAS Terengganu. Memang la dia cenderung nak defend bos dia Mustapa Ali. Dia dengan Dr Kayu UKM dan lain-lain memang anti TGNA dan anti Anwar dan Anti Pakatan Rakyat. Tugas diorang tidak perlu sampai bawak PAS masuk di dalam UMNO, tetapi cukup dengan PAS buat kacau di dalam Pakatan Rakyat melalui agen beliau, Hasan Ali. Sehinggakan Pakatan Rakyat menjadi haru biru dan hilang keyakinan rakyat. Sehingga PR kalah di Selangor pada PRU 13. Dan jalan ke Putrajya terbantut. Itu misi diorang. Dan sekarang ini misi diorang hampir berjaya dengan keputusan di Bagan Pinang.

Lagi satu, minta Suhaimi Embong bersumpah dengan nama ALLAH SWT, bahawa beliau tidak ada kena-mengena dengan pembikinan blog kontraversi antihusam.blogspot.com . Dan, kamu semua akan dapati bahawa beliau tidak akan berani bersumpah. jeng,jeng jeng.

Pendedahan ini dibuat melalui komentar di SINI

4 ulasan:

Cu Tuk Merah berkata...

Salam Semua,
pendedahan....!banyak lagi yang ingin diketahui ramai,namun mengumpulkannya sebagai koleksi amat tidak menarik sekali!
diPP juga ada macam itu....dengar cerita kat Bayan Lepas....betul ke.?.....aaaaaaaaarrr!!

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi blog yang ingin memecah belahkan pas. Menyebarkan kepalsuan dan fitnah. Ingatlah neraka balasannya bagi orang-orang yang suka menyebarkan fitnah.

Tanpa Nama berkata...

alahai tanpa nama...sudahlah...pi minta dgn Tuan Ibrahim Tuan Man Rakaman yang belum di edit hampir 1 jam...

macam mana Hasan Ali kata kat tok guru...jgn dengan rakaman yang telah diedit yang tak sampai 1/2 jam tu...lain kali pakai akai...kita bukan nak bagi pecah belah...tapi kita nak buang orang2 bawa kudis dalam PR..Ngok!!!!

Tanpa Nama berkata...

Artikel ini sangat menarik, terutama karena saya sedang mencari pemikiran tentang hal ini Kamis lalu subjek.

Related Posts with Thumbnails