Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 23 Februari 2009

UNIT EHSAN AKAN LEBIH BERJASA PADA GOLONGAN YANG MEMERLUKAN - Malaysiakini

PENGERUSI BARU UNIT EHSAN SDR AZRIZAL TAHIR

KETUA PENYELARAS UNIT EHSAN SDR ZULKARNIAN MOHD ALI

SETIAUSAHA UNIT EHSAN SAMSUL AMRIN



AHLI UNIT EHSAN YANG TIDAK JEMU BERBAKTI


Salam Sejahtera,

Mesyuarat Agung Unit Ehsan Pulau Pinang kali yang PERTAMA telah berjaya diadakan pada hari Sabtu 14hb Februari 2009 jam 10 malam bertempat di Dewan Mesyuarat Hotel B-Suite, Bukit Jambul, Bayan Baru, Pulau Pinang.

Kehadiran kesemua ahli-ahli berdaftar seramai 26 orang pada malam tersebut untuk melengkapkan agenda mahupun seperti yang termaktub dalam Akta Pertubuhan, agar Mesyuarat Agung Tahunan diadakan sekali dalam setahun untuk seluruh ahli berkumpul serta dapat memberi pandangan serta membuat pemilihan bagi jawatan pucuk pimpinan.

Senarai ahli jawatankuasa Unit Ehsan Pulau Pinang yang TERKINI selepas Mesyuarat Agung adalah seperti yang tertera pada 'side-bar' Organisasi Unit Ehsan 2009 / 2010.


Sekian.--Lawati blog kami di :- http://unit-ehsan-penang.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails