Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Ahad, 11 Januari 2009

BUAT LAPORAN POLIS KALAU ALAHAI FITNAH



Salam sejahtera,

Hari ini aku berada di kelantan...ada urusan sebelum bergerak ke K.Terengganu 14hb nanti...dalam perjalanan ke kelantan,aku di kejutkan dengan 1 panggilan yang menyatakan kenyataan dalam Malaysiakini oleh Ketua AMK baru negeri Pulau Pinang YB Yusmadi Yusof (YB YY) bahawa apa yang tertulis mengenai YB Fairus Tim Ketua Menteri Pulau Pinang adalah FITNAH serta berniat jahat...

Kalau ianya sebagai fitnah,aku ingin cabar YB Fairus buat laporan polis terhadap penulis blog alahaifairustkmpenang.blogspot.com seperti mana laporan di buat terhadap malaysia today bagi menjejaki Raja Petra dengan dakwaan kononnya memfitnah...bahkan aku juga mencabar YB YY sebagai Ketua AMK yang baru (majoriti AMK tidak mahukan dia sebagai ketua) dengan kreabiliti sebagai seorang peguam untuk membuat laporan polis demi kepentingan PKR serta rakyat pulau pinang...bahkan aku mahu YB YY sendiri menjadi peguam bela kepada YB Fairus bagi membongkarkan kebenaran atau kepalsuan dalam penulisan di dalam blog ALAHAI FAIRUS...!!!

So,aku nak ulang skali lagi...klau tidak benar bagai di dakwa dalam ALAHAI FAIRUS...aku nak hampa repot polis segera !!!...tanya Obama tang mana balai polis,mungkin dia tau...hehehe...kalau taktau balai polis tang mana,aku nak tunjuk jalan...hampa tanya pak guard kilang atau mat bangla kat kilang kayu depan rumah aku...depa tau tang mana balai polis...!!!

Kepada seluruh AMK yang membaca...ayuh lihat kreabiliti yang kononnya hebat oleh YB YY dan kecekapan penipuan TKM1 penang untuk anda saksikan wajah pemimpin retorik ini.inikah wajah yang hendak di bawa dalam kepimpinan AMK...jadi,saksikanlah sendiri kebenaran dakwaan aku...aku ulangi cabaran untuk YB Fairus serta YB Yusmadi Yusof untuk membuat laporan polis terhadap blog ALAHAI FAIRUS....LU ADA AKAL,LU PIKIR LA SENDIRI...!!!

3 ulasan:

kulupSakah berkata...

awat tak habaq pi bandung? teman nak kirim mee bandung!! ahhhhhrghh!! kem salam dengan YY dan Pairoszzzzz

Tanpa Nama berkata...

tolong link dalam alahai punya blog boleh tak.aku pun geram jugak kat orang gila tu.aku nak ajar depa tu.banyak rahsia kat aku.

Tanpa Nama berkata...

salam bro,

19hb nie semue kena pi ka? atau sekretariat saja?

Related Posts with Thumbnails