Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Ahad, 9 November 2008

Perginya Mereka Yang Bernama Insan


Hukuman ke atas Imam Samudra, Amrozi Nurhasyim dan adiknya Ali Ghufron telah dilaksanakan tengah malam tadi, beberapa kilometer dari penjara dikawal ketat di pulau Nusakambangan island.


“Sekitar pukul 12.15 tengah malam tadi (waktu tempatan) ketiga-tiga mereka yang didapati bersalah iaitu Imam, Amrozi dan Ali menjalani hukuman mati dengan ditembak oleh pasukan penembak,” kata jurucakap Jabatan Peguam Negara, Jasman Panjaitan.

“Hasil bedah siasat menunjukkan ketiga-tiga mereka sudah meninggal dunia,” katanya.
Jabatan Peguam Negara dijadual mengadakan sidang akhbar untuk memberi butiran lanjut…..


Moga ALLAH meletakkan roh mereka bersama para solehin & para ambiak...AMIN

1 ulasan:

armouris berkata...

ada konspirasi teori mengatakan bukan mereka yang buat pengeboman. kalau betul bukan mereka yang buat, harap2 cepat2 la dapat bukti...

sementara itu, untuk mengelakkan fitnah yang kita ni menyokong keganasan, harap blogger jangan terlalu highlightkan sangat2 allahyarham ni sebagai hero...sebab rata2 non-muslim takkan selesa dengan pendapat macam tu...

-----------------------
Derma Rumah Anak Yatim Budi Mulia, Perak
Awasi Tanda-tanda Strok
Dangers of Plastic in Food

Related Posts with Thumbnails