Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Jumaat, 15 Ogos 2008

Pimpinan Pas Mengiringi DSAI

Setakat info sekarang yang sudah sah hadir mengiringi Dato' Seri Anwar Ibrahim Esok dalam pernamaan PRK calon Parlimen Permatang Pauh ialah Tok Guru Nik Abdul Aziz...Dato' Husam Musa & Mohamad Sabu..

Lokasi berkumpul di bilik gerakan keadilan Mengkuang di exit penanti tol BKE menghala ker kulim.berkumpul jam 8 pagi dan akan bergerak ke Maktab perguruan Tengku Bainon...

3 ulasan:

kotak14 berkata...

aku pun nak iring.blh ka?pakai jubah,jeans boots dgn topi.sibol aku hormati ugama dan budaya pelbagai bangsa didunia.celaka sungguh.aku masuk blog aku guna proxy boleh pulak.IP no aku je yang kena banned

Siti Aishah Shaik Ismail berkata...

saya dan ummi anni pun akan mengeringi DATO SERI ANWAR esok...

tungguuuuuu!!!!

aloha2 berkata...

matcomot...

IP hang ada unsur2 diliwat kot...cuba hang bersumpah mcm dia...ataupun blog hang dh di sumpah...hehehe

sya...

ok...kita jumpa di sana & jumpa dalam gathering simple nanti jam 3 ptg yer..

Related Posts with Thumbnails