Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Jumaat, 22 Ogos 2008

Suasana Forum Ehwal Islam Apabila Di Politikkan





Aku berada di Yayasan Aman sewaktu program ceramah 3 tokoh anak muda berceramah di sini....yang syoknya ketiga2 depa nih cikgu...tuh la yang bestnya...cikgu yang dah letak jawatan sebab sorang digari depan anak murid ketika era reformasi....sapa lagi kalau bukan chegu badrul...

Sorang lagi pula cikgu farish musa yang letak jawatan bertanding di parlimen kemaman baru2 ini...tapi nasib tak menyebelahi dia sebab klau cikgu faris menang hari tuh....tak dapet la kita nak tgk menteri yang berbuih mulut debat dgn Dato Seri Anwar Ibrahim tempoh hari....sekurang2nya wa respek lu la bro...berani sebagai anak jantan debat dgn DSAI....

Yang lagi sorang nih cikgu juga...masih lagi mengajar sekarang nih....aku tak boleh la nk highlight kat sini....kupasan depa malam nih mengenai tuduhan liwat siri ke-2 DSAI...tuduhan anwar Agen yahudi serta konspirasi basi terhadap 2 exco negeri perak....

Kesemua nih pernah berceramah sepentas dgn aku...ucapan depa mlm tadi mmg berapi2...klau yang nk lena tuh terus terjaga...kalau hat tak berapa dengar mungkin akan dengar...sebab orang muda katakan....jadi aku pun sempat la tangkap gambar 1 forum yang di buat betul2 sebelah bilik gerakan PKR di Yayasan Aman nih....kerusi adalah dalam 2000 biji...yang tak di isi aku jangkakan hanya sekitar 1820 sahaja...ok tak?

Terfikir juga aku...awat la time2 mcm nih nk gunakan forum mcm nih untuk kepentingan politik...kesian kat ahli panel & pengerusi majlis malam tuh...pak zahid hamidi pun ada sebagai tetamu VVIP....aku rasa kali nih ada sedikit perbezaan bila isu agama nak dipolitikkan oleh UMNO....aku pun sempat la tangkap gambar gunakan henpon aku...tapi aku dok cuba nk bluetooth...tapi tak buleh nak connect pun lagi...pening aku...maklumla tepon murah....


Lepas tuh aku ke rumah penginapan kelantan dgn S/U AMK Kedah untuk mengambil barang yang aku pesan dari ketua AMK Kelantan...kebetulan aku kena melalui di pejabat UMNO utama Permatang Pauh...sampai di bilik gerakan kampung tok elong....aku tgk ramai unit polis dgn siap trak & jip depa dpn tuh...FRU dgn belantan skali...aku pun heran pasai apa...tgk la sorang yang berpakaian preman ada di situ dgn muka bengis mengarah sesuatu kepada anggotanya...aku agak2 dia tuh pegawai...muka pun dah tak berapa elok...aku pun sempat tangkap gambar...nanti klau bley aku bluetooth masuk...aku update gambarnya...


Benda yang aku pelik ialah...bebudak tuh mai la bagi peramai kat forum di tepi yayasan...dari hampa asyik dok nak timbul masalah kat kampung tok elong tuh...yang aku heran...situ pejabat besar UMNO permatang pauh....yang di depan tuh hanya bilik gerakan utama WANITA PKR saja...takkan nak jadi isu di situ selalu...takat nk tunjuk lagak kat bilik gerakan wanita pkr...lepas tuh panggil polis mai setel ramai2...rasanya puak2 nih berani dgn rakyat bila berselindung di balik polis rasanya....berani ker depa nih??????wassalam

11 ulasan:

yashuwa berkata...

Hello

Adam Trade berkata...

salam. Bongkar lagi yob ! kebongongan puak UMNO ni, ada kesempatan klik imej fizikal mereka nih, yang dok suka buat keja huduh dan hancing.

aloha2 berkata...

adam trade...

salam..perangai puak2 nih mmg huduh betol..tambah2 khairy mangkok tuh...meluat ana tgk

Tanpa Nama berkata...

[url=http://vqxfstroller.co.cc/ruddels_mills_valco_hitch_hiker_ride_on.html]valco hitch hiker ride on[/url] This is really good forum i love it a lot

Tanpa Nama berkata...

This is really good forum i love it a lot [url=http://strolleroikb.co.cc/potsdam+kolcraft+contours+tandem+stroller+car+seat.html]kolcraft contours tandem stroller car seat[/url]

Tanpa Nama berkata...

[url=http://fjvtairpurifier.co.cc/comparison-of-room-air-purifiers-pennsboro.html]comparison of room air purifiers[/url] i will keep updating and this is excellent forum

Tanpa Nama berkata...

[url=http://vopqmicroscope.co.cc/microscope_usb_digital_camera_spencer_mountain.html]microscope usb digital camera[/url] This is really good forum i love it a lot

Tanpa Nama berkata...

i will keep updating and this is excellent forum [url=http://vqdmcooking.co.cc/waring+jex328+valley+forge.html]waring jex328[/url]

Tanpa Nama berkata...

This is really good forum i love it a lot [url=http://ybsucooking.co.cc/vita-mix+grain+mill+bylas.html]vita-mix grain mill[/url]

Tanpa Nama berkata...

[url=http://fkgdhandbags.co.cc/fort+hunter+liggett+antler+size+zero+review.html]antler size zero review[/url] This is really good forum i love it a lot

Tanpa Nama berkata...

good forum buddy keep it up. [url=http://handbagsuohe.co.cc/wabash_elliott_lucca_rios_hobo.html]elliott lucca rios hobo[/url]

Related Posts with Thumbnails