Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Sabtu, 6 September 2008

KALAU TAK 16-17 SEPTEMBER

JAKARTA - Malaysian opposition leader Anwar Ibrahim said Saturday he is on track to meet a mid-September deadline to recruit enough members of parliament to topple the government.

The opposition is confident it will secure the defection of at least 30 members from the ruling Barisan Nasional government -- the number needed to unseat the government of Prime Minister Abdullah Badawi, Anwar said.

Anwar, speaking to reporters in the Indonesian capital after meeting with a think tank, said he was "quite positive from the initial response from the members of parliament."

"We have seen some very positive signs, but we have also seen the desperate acts by the government, threats and using institutions to discourage them," he said.

Government attempts to compel members of parliament to travel overseas until after his pledged September 16 deadline to take power would not work, Anwar said."The only issue now is that they are going to compel members of parliament to (travel to) China or overseas until after the 16th of September, so we'll have to deal with that.

Probably we'll meet on the 17th because they'll come back on the 17th," he said.The 61-year-old leader of the three-party Pakatan Rakyat coalition declined to name or give the number of lawmakers who have pledged to defect.

Asked if he had used his two-day trip to Jakarta to meet with potential government defectors, Anwar said: "I won't comment on that, but I will say it's a good visit."

Abdullah, who is facing calls from his party to quit amid plummeting popularity, has said Anwar's push to take power will fail.The parties of Pakatan Rakyat gained unprecedented ground against the Barisan Nasional coalition in the March general election, securing a third of parliamentary seats and five states.


Tinggal sepuluh hari lagi tetapi Anwar Ibrahim menyatakan keyakinanya untuk menumbangkan kerajaan pada 16 September akan menjadi kenyataan.

Beliau yakin akan mendapat sokongan sekurang-kurangnya 30 Ahli Parlimen dari Barisan Nasional – jumlah yang diperlukan untuk menumbangkan kerajaan Abdullah Ahmad Badawi.

Bercakap kepada pemberita selepas satu mesyuarat dengan sekumpulan ahli pemikir diJakarta, beliau memberitahu terdapat respons yang positif dikalangan Ahli Parlimen. “Kita melihat beberapa perkembangan positif tetapi kita juga telah melihat beberapa tindakan terdesak yang dibuat oleh kerajaan , ancaman dan penggunaan institusi kerajaan untuk menghalang mereka.”

Kerajaan Malaysia telah memaksa Ahli-ahli Parlimen untuk mengikuti satu lawatan keluar negara untuk menghalang Anwar daripada mengambil alih pada 16 September.

Mungkin kita terpaksa melakukannya pada 17 September. Kata Anwar.

Ditanya adakah beliau datang keJakarta untuk menemui mereka yang akan melompat menyertainya, Anwar berkata, “Saya tak mahu komen mengenai hal itu tetapi saya katakan lawatan ini amat baik.”

Jumaat, 5 September 2008

Dr Malaysia Kenapa Ramai Diam?


"Bercanggah dengan apa yang didakwa oleh majikannya - Hospital Pusrawi -

Dr Mohd Osman Abdul Hamid bertegas bahawa beliau melakukan pemeriksaan berkaitan dengan liwat ke atas Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 28 Jun lalu.Dalam wawancara eksklusif dengan Malaysiakini semalam,doktor berketurunan Burma itu berkata prosedur yang dikenali sebagai 'per-rectal examination' adalah 'wajib' diketahui setiap doktor.

"Setiap doktor tahu bagaimana melakukannya, itu adalah amalan biasa (seseorang itu) tidak perlu menjadi pakar untuk melakukan pemeriksaan tersebut," katanya ketika menjelaskan bagaimana pemeriksaan itu dilakukan.

Dr Osman muncul semalam selepas 'hilang' selama lebih sebulan sejak laporan perubatannya, yang memutuskan bahawa Saiful tidak diliwat, telah dibocorkan kepada pihak media.

Berikutan itu,Hospital Pusrawi menegaskan bahawa Osman tidak melakukan pemeriksaan berkaitan dengan liwat ke atas pesakitnya itu.Saiful, 23,telah mendakwa bahawa bekas majikannya,Penasihat PKR,Datuk Seri Anwar Ibrahim telah meliwatnya dan kes itu telah dibawa ke mahkamah.

Dr Osman kemudiannya membuat akuan berkanun yang mempertahankan keputusan laporan perubatannya ke atas Saiful.Dr Osman, yang ditemani peguamnya - M Puravalen dan Yusri Kamarudin - menegaskan sekali lagi perkara itu dalam satu sidang akhbar semalam.

Dalam wawancara dengan Malaysiakini semalam,Dr Osman juga menyangkal dakwaan majikannya bahawa beliau tidak berkelayakan untuk membuat kesimpulan mengenai kes liwat.
Pihak pengurusan Hospital Pusrawi telah menyatakan bahawa Dr Osman tidak layak membuat kesimpulan tersebut kerana beliau adalah seorang doktor yang ditempatkan di unit kecemasan dan bukannya seorang pakar.

sumber malaysiakini


*sebab tuh dalam ceramah aku,pernah aku sentuh...lawak terbaik 1 dunia lihat ialah,negara kita ada pakar liwat...hahaha...ingat pakar jantung...pakar bedah...rupanya di malaysia ada pakar liwat...tapi Dr. dari hospital mana ek?rasanya pakar buat skrip liwat adalah...

hello mat ezam,mat jib,nallakarupan...yenggey porenggey???

Hijrah 5 September???


Fr. YB xxxxxxx


Today 5 sept 2008 simultaneous press conference at 3pm:Gerakan,PPP,SAPP,SDP,UPKO,LDP and PBS will be announcing their withdrawal from BN at their respective party HQ.They will also be the first block crossover to pakatan.Change begins today! REFORMASI...



Note:So,kalau ianya berlaku...sah puak tok det,tok jib akan lari keluar dgn semua dokumen & harta meredak yang depa angkut dari negara kita...klau tak betol ianya hanya sekadar khabar angin utk menakutkan mereka sblm 16 september...IJN harap tak penuh lepas nih...

Jejak Fakir-4


Salam-

Rakan-rakan yang dirahmati Allah SWT. Merujuk kepada perkara diatas.
Berdasarkan program Jejak Fakir yang telah menjadi acara tahunan Angkatan Muda KeADILan Pulau Pinang, saya mewakili Jawatankuasa Angkatan Muda KeADILan Negeri Pulau Pinang dengan penuh rasa takzim dan rendah hati ini memohon sumbangan dari pihak rakan-rakan untuk menjayakan program ini.

Program ini adalah merupakan kali ke empat setelah bermula sejak tahun 2004. Misi program ini adalah untuk mendekati masyarakat yang memerlukan bantuan barangan dan kewangan secara terus. Jawatankuasa Angkatan Muda Negeri Pulau Pinang akan menetapkan 2 hari untuk menjalankan misi menyampaikan bantuan ke bahagian-bahagian di dalam Negeri Pulau Pinang ( 21hb Sept dan 28 hb Sept 2008). Senarai penerima bantuan disediakan oleh Angkatan Muda Bahagian yang terlibat. Bantuan barangan atau kewangan yang diperlukan disenaraikan dibawah. Sumbangan boleh diserahkan kepada saya sendiri atau kepada bendahari Angkatan Muda Negeri Pulau Pinang.Sasaran bantuan ialah seramai 10 penerima x 11 bahagian= 110 penerima (Keluarga). Laporan program akan dihantar kepada semua penyumbang.

Senarai Barangan Bantuan:
Beras 15% hancur Cap Rambutan 10 Kg - 1 Pek RM 35.00
Gula pasir 1Kg x 2 pek - RM 2.90
Susu Pekat Manis 2 Tin x RM 2.10 RM 4.20
Tepung Cap Sauh 1Kg x RM 2.20 RM 2.20
Minyak Masak Cap Kapal 1Kg x 2 Pek x RM 2.50 RM 5.00
Bihun Cap Bintang 1 x 1 pek x RM 2.20 RM 2.20
Biskut Hup Seng x 1 Pek x RM 4.00 RM 4.00
Duit Tunai RM 50 x 1 Keluarga RM 50.00
Peruntukan yang diperlukan untuk satu keluarga RM 105.50
Jumlah keseluruhan untuk menjayakan program ini ialah
RM 105.50 x 110 keluarga : RM 11, 605.00

Setakat tarikh email ini dihantar Angkatan Muda Keadilan telah berjaya mengumpulkan RM 1258.00 sumbangan. Kami masih mengharapkan ada sumbangan dari pihak yang prihatin. Sumbangan diterima sehingga 19 hb Sept 2008.Resit akan dikeluarkan atas permintaan. Semoga Allah dapat membalas atas jasa dan sumbangan rakan-rakan sekalian
Sumbangan boleh disalurkan kepada:

Bendahari Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang
Sdr Aidi Rafizul bin Idrus (Bendahari AMK Negeri Pulau Pinang)
Tel: 016-4362117

Account : Aisyalami Ent ( RHB Bank : 20715800028482)
Tel : 012-4984556

Regards,
Rizal Tahir
Naib Ketua 1,
Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang
Note:Aku tiap2 tahun ikut jejak fakir nih....mmg kesian sgt...kalau korang nak join skali konvoi jejak fakir...di alu2kan...lg satu...klau ada yg nk keluar zakat pun...korang bley tgk & bg terus dgn fakir miskin tuh...dh tentu korang tak was2 bg kat gomen...lg 1,jumlah di atas hanya utk sasaran...jika ada jumlah yang di terima lebih dari jumlah sasaran di atas...kita akan jejak tambahan keluarga fakir...Di Negeri 9 juga di khabarkan Chegu Bard juga melakukan aktiviti yang sama mengenai jejak fakir di Negeri 9...nih blog chegubard

Khamis, 4 September 2008

Tarikh 'HIJRAH' MP & Tukar Kerajaan?


5 September: Semua komponen parti BN dari Sabah dan Sarawak isytihar keluar dari BN.

6 September: Semua komponen BN diSemenanjung keluar dari BN kecuali MCA dan MIC.

7 September: 10 Ahli Parlimen BN umum pindah kerusi Parlimen ke Pakatan Rakyat.

8 September: 5 Menteri dan Timbalan Menteri umum letak jawatan.

9 September: Sidang tergempar Parlimen.

10 September: Perdana Menteri mengumumkan perletakan jawatan.

12 september: Sidang tergempar mengusulkan DSAI membentuk ‘Caretaker Government’.

15 September: DSAI mengisytiharkan Pakatan Rakyat sebagai Kerajaan baru.

15 September: 9.20 malam: DSAI mengadap DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong.

16 September: DSAI mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri.

Dr Mohamed Osman Abdul Hamid-Dr di PUSRAWI



Dr Mohd Osman Abdul Hamid dari Hospital Pusrawi yang memeriksa Mohd Saiful Bukhari Azlan,muncul hari ini untuk mempertahankan hasil pemeriksaannya yang tidak menemui sebarang bukti yang menunjukkan Mohd Saiful telah diliwat.




Dr Osman telah mengambil cuti lebih sebulan lalu selepas kebocoran laporan perubatannya ke atas Saiful itu, pada 28 Julai lalu.Doktor tersebut, yang ditemani peguamnya - M Puravelan dan Yusri Kamaruddin - mengadakan sidang akhbar di Majlis Peguam pada jam 12 tengahari ini.



Beliau mengesahkan bahawa akuan berkanunnya, yang disiarkan oleh Malaysia Today memang ditandatanganinya."Saya tidak terbabit dalam politik, saya sentiasa bercakap benar," kata Dr Osman yang kelihatan agak gementar.Dalam akuan bersumpahnya,Dr Osman mempertahankan laporan perubatannya itu di mana beliau tidak menemui sebarang kesan liwat selepas memeriksa dubur Saiful.Saiful telah mendakwa dia telah diliwat oleh Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 Jun lalu.


Anwar kemudiannya didakwa di mahkamah atas tuduhan tersebut beberapa minggu kemudiannya.Dr Osman berkata, beliau mengadakan sidang akhbar hari ini untuk membersihkan namanya.Beliau yang membaca kenyataannya berkata, beliau mengambil cuti kerana beliau merasa tertekan ekoran siasatan polis terhadap pemeriksaan perubatannya ke atas Saiful.

Dr Osman juga berkata, beliau tidak tahu bagaimana laporan perubatannya ke atas Saiful diketahui umum.Ditanya sama ada beliau masih lagi berkhidmat dengan Pusrawi, Dr Osman berkata, beliau akan kembali bertugas secepat mungkin.Dr Osman juga menafikan dakwaan bahawa beliau bimbang terhadap keselamatan dirinya.



Kalau hampa nk detail klik kat [SINI]

KAD ATM Punya Hal

Kali nih aku bukan nk ceta bab politik...aku nk ceta kat hampa pasal kad ATM...hampa kenai tak Kad ATM nih?klau tak kenai juga hampa kena pi mengaji kat sekolah rendah tingkat atas sama tinggi dgn pucuk daun nyok....

Ceta nih jadi 29 Ogos lepas...dh hampir sebulan aku nk guna kad ATM nih nak bawa keluar duit tapi tak dapat keluarkan...sebab aku sendiri pun tak tahu...last skali,aku pun pi komplen kat meja customer service salah sebuah bank yang aku cucuk duit tak keluar2...dia kata kat aku,kad ok...cuma klau nk,kena tukar kad baru pasal takut mesin tak bley baca...

...kad ok...cuma klau nk...kena tukar kad baru takut mesin tak bley baca...gila ka apa ayat nih?dia ingat aku sewel mcm dia juga kot?kejadian nih bukan 1 bank...dh brp bank aku g tak buleh nk withdrawal duit...
Aku nk ceta kat sini bukan apa...sekurang2nya jadi panduan pada hampa...apa ke hey nya...aku simpan duit dlm bank depa...duit tuh depa rolling buat bisnes...dapat la aku nih 2-3 % ujung tahun...tetiba kad aku dia suruh tukar,kena charge pula...

Aku bley accept klau kad tuh aku pelingkup,bg hilang atau aku rendam dalam ayaq kopi sampai tak boleh guna...nih aku simpan dalam beg duit aku...time aku pegang waktuh nk sumbat dalam lubang ATM saja...dh berapa lama aku guna kad tuh...jauh skali klau aku nk simpan kad ATM dgn passbook tuh dalam oven kek atau peti sejuk...

Yang aku marah pasal bank dh untung dari duit simpanan aku,janda timah meniaga kueh,pak leman duit hasil ke laut,maniam hasil jualan besi buruk,ah chong duit meniaga daging kat pasar pagi dan duit hampa semua...tetiba depa charge kat aku bukan takat duit kad ATM baru...tapi duit Fax...aku buka buku akaun kat branch lain...masa aku cucuk duit & komplen kat branch lain...

Alasan fax pula dia kata sign aku tak nampak dlm buku akaun aku...aku dh maklumkan,nk apa lg...aku punya ic dh bg...passbook nama aku,tuan tubuh pun ada,bahkan sign aku sama sj pada kad ATM,Passbook & lain2 termasuk la aku sign buku cheque...SEMUA SAMA

Dia kata tak nampak,jadi nk kena tgk kad aku buka akaun masa mula2 dulu...jd nk kena fax...mahu tak mahu,aku terperangkap dgn keadaan yang depa sendiri cipta untuk keuntungan periuk nasi depa...aloo kawan...fax takat sekeping A4 paper paling2 tinggi pun aku pi kat kedai buku ah cai dia ambik aku RM3.50...nih dia ambik aku sampai RM10...

Macam nih ka hampa buat keja nk untung?mentekedarah duit sampai mcm tuh skali...klau kad tuh aku sj2 buat rosak takpa...nih tak,klau kad hampa cepat rosak...maknanya tak kualiti...gagal,bab sign pula...aku ada akaun dgn bank singapore...aku sign atas 1 mesin...on time lepas aku sign masuk dalam komputer...data tuh tersimpan & boleh online tgk sign aku bila2 masa...dari segi teknologi...bank malaysia gagal!!!
Ke semua yang aku kena bayar ialah RM22,duit kad RM12+RM10 duit fax...klau hampa rasa aku silap kira...hampa tekan culculator...betoi tak RM22...Besar ker nilai tuh?

Orang yang mcm aku tadak projek juta2 mcm puak2 BN mmg la aku anggap besar...klau mcm kak jenab meniaga cucuq pisang tepi jalan...RM22 dia buleh beli tepung bukan takat nk celup pisang,siap boleh boh bedak kat pipi dia...bayangkan aku saja RM22,dalam masa sebulan berapa bank dapat kalau beratus kes mcm aku nih?silap haribulan gaji Pengurus Khidmat Pelanggan bank pun dia buleh bayar siap dgn elaun lg...apa punya turr daa kita nih...kalau ada pegawai bank yang baca...aku minta hampa pertimbangkan la bg cadangan kat bos2 hampa...klau kad tuh mmg dgn sengaja d rosakkan takpa la...ni aku dh pakai lama kad tuh..dh lusuh & krepot pun...biasa la klau rosak...takkan hampa nk ambik duit kat aku?

Aku juga sekarang sedang pertimbangkan untuk keluarkan semua jumlah duit dlm akaun tersebut untuk buka dalam akaun Al-Rajhi ke,atau mana2 bank yang tawarkan khidmat terbaik utk para pelanggan dia...awat?hampa ingat aku menulis nih menipu ka?sat hampa tgk gambar kad ATM,Passbook yang tercatat jumlah potongan & Slip depa charge kat aku


Kad Dah Buruk Macam Nih Bukan Salah Aku


Bank Potong RM 22

Sebab2 bank potong RM 22 Fax & tukar ATM Kad


Hampa Tengok la bawah skali RM 22 dia potong

Kot hampa rabun nih dia clear RM 22 dia potong

Kronologi Pilihanraya Kecil Permatang Pauh

Salam....

Maaf kepada semua yang sabar menanti posting dari blog yang tak seberapa nih...kepada makcik leha,janda timah...terima kasih atas sokongan membaca...kepada semua yang komen juga terima kasih ana ucapkan...

Dalam kesempatan ini juga ana nk ucapkan selamat menyambut kemerdekaan terakhir dgn kerajaan BN,menyambut ramadhan bulan beramal ibadat saat akhir kerajaan BN & berhari raya aidilfitri dengan penuh kemenangan bersama kerajaan Pakatan Rakyat...
Kepada para pejuang reformasi gerakan yang menggegarkan kerajaan pimpinan atok aku Che Det,gerakan rakyat ini juga akan menumbang kerajaan BN dalam 2 minggu dari skrg aku ucapkan selamat ulang tahun gerakan reformasi yang ke-10 pada 2 september 2008

31 July 2008

Datuk Seri Wan Azizah Dato' Wan Ismail Presiden Parti KeADILan Rakyat yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh merangkap Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia telah melepaskan kerusi P-044 untuk membolehkan Ketua Umum Parti KeADILan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding...Pengumuman perletakkan jawatan di buat jam 3 ptg di Ibupejabat PKR...

15 Ogos 2008

Seorang budak hingusan yang mahu jadi jagoan dgn pendakwaan sebelum ini mengenai kononnya dia telah di liwat oleh DSAI dgn mengangkat sumpah mendakwa dia sudah tidak suci lagi...di masjid wilayah jalan duta...turut yang mangkok dalam tuh pak dia dgn pengarah jawi dato che mat apa ntah...

16 Ogos 2008

Penamaan calon kerusi P-044 Pilihanraya kecil Permatang Pauh...menyaksikan awalnya pertandingan 4 penjuru iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim-PKR,Datuk Ariff Shah Omar Shah-BN,Haji Hanafi Mat-AKIM & Dr. Mansor Othman-BEBAS (PKR)...Akhirnya setelah bantahan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim di tolak SPR,Dr. Mansor Othman telah menarik diri daripada menjadi calon bebas...Kehadiran lebih dari 120ribu penyokong Pakatan Rakyat,6ribu Penyokong BN & 2 penyokong AKIM iaitu pencadang & penyokong Haji hanafi di borang pencalonan...pimpinan PR yang hadir ialah Y.A.B Tok Guru Nik Abdul Aziz,Ybhg. Datuk Seri Wan Azizah,Y.A.B Tan Sri Khalid Ibrahim,Y.A.B Lim Guan Eng,YB Datuk Husam Musa,YB Azmin Ali,YB Saifuddin Nasution,YB Pn. Zuraidah,YB Lim Kit Siang,YB Dr Syed Azman,YB Karpal Singh,YBhg Mat Sabu serta semua pimpinan & YB PKR...turut di dakwa mengenai KJ terkejut lebih teruk dari beruk bila melihat sokongan terhadap DSAI,Mat Ezam khabarnya di ludah & basah akibat mereka yang tidak berpuas hati dgn keceluparan serta sikap biadap mat ezam sepanjang tempoh setelah memasuki ke dalam UMNO...

24 Ogos 2008

Sekitar 5 petang,Petugas Angkatan Muda dapat menangkap serta menahan sebuah lori yang membawa kain rentang fitnah terhadap Pakatan Rakyat...yang kita cukup kecewa,perpecahan yang di buat melalui kain rentang datangnya daripada org melayu juga...bodoh punya orang...

Ustaz Ramlang Porigi datang dalam Munajat di masjid PERDA Seberang Jaya jam 7mlm yang turut hadir MB Kelantan Dato Nik Abdul Aziz Nik Mat,Bekas Mufti Wilayah Dato Hashim Yahya,Ketua Umum yang juga Calon PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim...Ustaz Ramlang hadir dgn membuat pengakuan mengenai kehadiran beliau di dalam sumpah saiful atas arahan pihak atasan dgn kehadiran pembantu khas Najib Tun Razak Khairil Anas...

Ustaz Ramlang juga berdiri di atas pentas ceramah PKR membongkarkan kisah sumpah yang sengaja di ada2kan BN bermotifkan politik cubaan utk mengagalkan kemenangan DSAI & pertukaran kerajaan 16 september 2008.Fitnah yang cukup besar terhadap seorang melayu DSAI oleh parti kononnya jaga & bela melayu UMNO...khakkk...ptuihhh...

26 Ogos 2008

Pembuangan undi menentukan wakil parlimen permatang pauh...jam tepat 8mlm,Datuk Seri Anwar telah mendahului dgn majoriti yang cukup besar...di khabarkan KJ & Tok Najib dh blah balik kl jam 7mlm...muka malu taktau nk letak mana lepas hampa kata mcm2 hina anwar...sapa depa?orang melayu...depa maki & kata kat sapa?Melayu juga...bodoh punya orang...

Bas pengundi hantu telah di tahan di beberapa kawasan termasuk yang di tahan ialah YB N.Gobalakrisnan Ahli Parlimen PKR Padang Serai...bukannya dia jadi hantu...tapi jadi ghostbuster pun kena tahan...hehehe,kesian sama aney...no prob makhal sakthi

Tepat Jam 10.03 mlm pengumuman rasmi telah di buat di maktab tengku bainon mengistiharkan Datuk Seri Anwar Ibrahim memenangi kerusi P-044 dgn majoriti 15671 walaupun kita tahu angka DSAI menang lebih tinggi lagi..ariff shah hantar wakil sj...

Di pejabat UMNO dh kecoh sampai FRU kena pi...pakat2 mengamuk nk duit sampai cermin pej UMNO pecah...bukan perbuatan orang kita...tapi petugas BN sendiri...

*Akhirnya puak2 UMNO pun terus diam membisu isu liwat...dlm tv tuh klau dulu rasa mcm aku nk hempuk saja tv...la nih sepi terus...gamaknya depa tahu pungkoq si saiful tuh busuknya sampai tak terkira yaa...bang lah...bang jib...hampa tggu yaa...Allah Taala dah atur cantik dh..bawa2 la bertaubat....pi masjid...bulan ramadhan nih hampa sembahyang tarawih sujud lama la sikit bg darah turun otak...beku lama sgt hampa dok dlm aircond di tampuk penguasaan kuasa...


untuk Ezam...Najib...KJ...hampa tggu la...hampa nk main2 dgn tuhan nooo...nalakurapan...yenggey porenggey?
Related Posts with Thumbnails