Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Rabu, 20 Ogos 2008

LALUAN KE PUTRAJAYA-27 HARI



Laluan ke Putrajaya semakin hampir...seperti yang di war2 kan oleh rakan2 PR termasuk di dedahkan oleh Naib Presiden PKR Dato Jefri telah menggusarkan byk pihak termasuk la kak fidah serta tok det tercinta....ada bunyi2 nk berhijrah ke luar negara kerana tak boleh ber PM kan DSAI....


Lihat la kenyataan Najib...bukan sahaja dok kempen nak bawa MP sabah...siap komen lagi...'klau kerajaan yang akan di pimpin oleh parti samseng,bagaimana negara bertuah ini akan boleh mengharapkan parti ini memerintah'...


Aku trfikir,mgkin la jika Tv3 hat pak aku punya....Tv1 hat mak aku punya...Tv2 pula pak menakan aku punya....nescaya muka dia tak keluar dh...sampai tadak isi...dah tu pula takat nk dakwa mcm tuh...hampa tanya dengan pakleman pun dia reti cakap....cuma depa lupa hat cakap tu..dok tunjuk kononnya PR yang jehat..depa baik kesemua...tapi hat lucah,keja menipu & putar belit fakta hampa betui ke semua...mcm Hijat teman bloggers aku kata...bila depa ada PHD...Pakai Hat Depa saja...


Tapi hingga hari ni,aku cukup yakin...kemenangan di Pmtg Pauh akan membuatkan bukan saja keperluan 30 Ahli Parlimen....bahkan lebih dari 40 kerusi yang ada sekarang...masa tuh semua pakat nk cium tangan DSAI...DSAI faham...dia tahu rakyat yang angkat beliau...kepada rakyat terbanyak di jamin kesenangan...InsyaALLAH...minyak turun lepas 16 September akan buat UMNO-BN pupus...lepas tu mcm tok jeb & The Gang...gamaknya kat negara mana la depa nak lari...paling aku meluat tgk bini dia....klau bini aku tu...dah lama aku tampaq dgn perangai X dia tuh...Ingat Woi...kita semua nk mati bawa kain putih...kot hampa menuntut ilmu kebai sampai ke kuboq siap ada spare C4 nk jumpa malaikat nanti aku taktau la plak...


Aku nk pi taiping...tgk kak aku masuk hospital wad D6...sapa nk pi,jgn bawa ubat...bawa la buah habuan orang tak sakit mcm aku nih nk pelahap...hehehe...arios amigos...



Abang Jeb kata,moral penyokong BN Tinggi...Mcm hat dalam gambar nih....ish...mulianya

Hat Ni Moral dia Tinggi...jenis spesis Akhlak di cari oleh byk pak2 mertua zaman skrg...

2 ulasan:

matcomot berkata...

bg BN dan PR,takrif dan tahap mengukur Moral adlh berbeza.adakalanya..BN mengukur tahap moral guna lutut.tapi kalau encik aloha blanja saya sup gearbox bagus juga

aloha2 berkata...

matcomot...

bkn takat hang nk sup gear box...dgn gear box buruk pn aku bley cari....kita nk pekena kt mana?

Related Posts with Thumbnails