Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 18 Ogos 2008

NAJIB DI HALAU DI PERMATANG PAUH...!!!


Alahai Jeb


Kami Mahu UMNO keluar dari kampung kami


Ish...dah la tadi tak sempat nk lunch...kena jaga jeb pula


Aduh...malunya orang kampung halau...Ingat PR saja tak suka kat kami...Orang kampung pun meluat...Malu...Malu...Malu...makkkkkkk......abahhhhhhh....abang jeb.....


ORANG KAMPUNG NAIK ANGIN


Lawatan Dato’Seri Najib Razak menjadi kecoh apabila orang kampong keluar untuk menunjuk perasaan.Beliau yang dalam perjalanan pulang dari Seberang Jaya dan singgah untuk melawat bilik puteri UMNO di kampong tersebut telah disambut dengan tunjuk perasaan memprotes kehadiran beliau .Penduduk kampong mula berkumpul apabila kelihatan para pergerakan putera UMNO berkumpul beramai-ramai.


Mereka memprotes kerana mendakwa bahawa puteri UMNO telah membina khemah di atas tanah yang statusnya dimiliki oleh seorang warga Singapura dan tanah itu juga telah berpindah milik dari beberapa orang pemimpin UMNO sebelum ini sehingga terlepas ketangan orang asing.malah tidak ada seorang pun puteri UMNO berasal dari kampong tersebut begitu juga putera UMNO yang hadir. Mereka adalah dari luar kampong tersebut.Perasaan inilah yang menyebabkan orang kampong menjadi marah kerana menurut pendudk kampong Kubang Semang,tidak ada sedikit pun anak tempatan di bilik gerakan puteri UMNO tersebut.


Dato Seri Najib yang singgah selama 15 minit tidak mengeluarkan sebarang kenyataan dan bergegas lalu dari situ secara tergesa-gesa dan penduduk kampong mengejek beliau.Tunjuk perasaan selama hampir 30 minit sebelum dan selepas kehadiran Dato Najib itu berakhir apabila beliau beredar dari situ.Sebelum itu,orang kampong yang tahu akan kehadiran Najib mula berkumpul beramai-ramai sekitar jam 4.00 petang kerana melihat kelibat putera UMNO.


Beberapa kain rentang ditujukan kepada ahli-ahli UMNO yang berkumpul.Keadaan menjadi bertambah kecoh dengan masing-masing berkumpul.Hampir separuh anak-anak muda dan orang-orang kampong tersebut keluar untuk melihat kejadian tersebut kerana merasakan kehadiran bilik gerakan tersebut tidak harus ada dikampung mereka.malah ada yang menjerit “keluar dari kampong kami”,”jangan ceroboh kampong kami”.Kesesakkan jalanraya berlaku hampir 10 kilometer kerana masing-masing ingin melihat dan memperlahankan kenderaan dan kehadiran unit FRU.


Malah menurut orang ramai yang hadir,kebanyakkan putera UMNO seolah-oleh macam budak-budak sekolah yang dipergunakan.Mereka tidak seharusnya dipergunakan kerana musim cuti persekolahan ini...

Abang jeb nih...dh orang tak suka..gatal2 datang...
Kes berat nih di pmtg pauh untuk kalahkan anwar...takkan nk suruh si sesumpah pulak bersumpah dia kena liwat?hehehe
Lepas salam...nk kena blah ni....hehehe
Cabooottttt..............mungkin nk pekena nasi kandar plak...hehehe

3 ulasan:

MacyKoh berkata...

Hahaa...itu Najis dari barisan Najis.
Buruk Negara....!

Hijat Penang @ Panjang. berkata...

Salam..najeb tu Pengarah P/raya Be-enD tu bleh kena halau keluaqn dari kampong..sesumpah dgn ketua segala sumpah kalau tak kena HALAu lepas ni saja laa...
Tempohari masa penamaan calon dengaq kata sesumpah kena baling ayaq sejuk dgn kena penumbok! Tapi takdak sapa update gambaq ka apa2 pun..magic gak..

MacyKoh berkata...

Face it there is no credible so called leader in UMNO/BN now. Incidentally why call BN when UMNO is calling the shots. MIC MCA Etc ahould get out of the unholy alliance instaed of being made use of as a cover for UMNO dominance...Bodoh or what???

Related Posts with Thumbnails