Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Khamis, 14 Ogos 2008

Rest Ur Mind-Giant Egg

The giant egg billboard starts cracking and opening up in the wee hours of morning. By breakfast time, the egg has already hatched, and you can see 'Fresh Eggs Daily' written on the egg's yolk.

The egg stays open from 6:00AM till 10:30AM, to indicate the availability of fresh eggs during that time. Once the breakfast time is finished, the egg billboard shuts and stays closed as a whole egg till the next morning.


Thanks to acid burn bcoz im cilok from ur email...thanks bro...kamsia' aaaa

2 ulasan:

matcomot berkata...

mak aiii teloq besaq.
hang pelik tak..
dia dah masuk IJN dari awai lagi..teloq dah kecut kot

aloha2 berkata...

matcomot...

macam mana klau terbukak mcm kat atas tu telor dia....hehehe...tragis kan?

Related Posts with Thumbnails