Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Sabtu, 16 Ogos 2008

Bersumpah,Akuan Sumpah & Sesumpah

Salam semua....

Alhamdulillah...beberapa jam kita daripada sekarang akan terdetik 1 sejarah di permatang pauh apabila bekas pemegang kerusi berkenaan Datuk Seri Anwar Ibrahim akan kembali bertanding di kerusi berkenaan serta menggegarkan kembali arena politik negara...

Tiba-tiba kita di gemparkan oleh perlakuan bersumpah oleh manusia yang sebelum ini telah didedahkan dengan 1 akuan bersumpah tidak di liwat oleh Doktor daripada hospital pusrawi di mana kes ini juga telah di rencanakan oleh sesumpah....

Bersumpah....siapa pun boleh melakukannya,tambahan pula jika bersumpah itu di bayar dengan satu harga yang boleh membuatkan timah janda tidak perlu menjual nasi lemak di tepi jalan tatkala ramai anak muda mahu ke tempat kerja di kawasan perindustrian kulim hi-tech...

Jadi dengan bersumpah itu,jika Allah S.W.T masih tidak melaknat dirinya dalam waktu terdekat ini kita boleh katakan dia benar?dengan cara yang boleh di pertikaikan tentang kesahihannya mengikut prosedure islam tambahan pula ianya perlu bersumpah di mahkamah syariah kerna sudah ada cara nak bersumpah di laksanakan di sana seperti yang di maklumkan temanku sebentar tadi (Hijat Penang).....

Bahkan klau di mahkamah pun,si perogol...pencuri...penagih dadah...atau apa2 yang 'pe' di depannya pun,perlu bersumpah bercakap benar tiada yang benar melainkan benar belaka...jadi jika ia melakukannya...apakah bila dia bersumpah...rasionalnya kita boleh menganggapkan kebenaran telah berpihak kepadanya?jadi...bagaimana pula dengan kenyataan bersumpah Doktor berkenaan?klau di ikutkan dari undang2...ianya lebih di terima sebagai bukti di dalam mahkamah...

Persoalannya...kenapa sehingga sekarang laporan polis yang sepatutnya telah di buat tidak di serahkan kepada DSAI walaupun ianya wajib dalam undang2?ke-2,kenapa dia telah menganggap dirinya di liwat tanpa kerelaan...dengan cara paksa...pertuduhan di mahkamah pula telah mendakwa DSAI di tuduh meliwat suka sama suka...(macam anak lebai kulup suka kat anak tipah janda la...hat tu pun aku nk kena terang bagi detail kat hampa)

Jadi walaupun skrip liwat ini di rancang dengan cukup rapi...Mengapa?esok nak penamaan calon baru si malaun nih nk bersumpah (kononnya sumpah dia dh betul,nak tipu Allah la tu) apakah ianya menepati ciri2 islam...anak jiran aku kata sebutan pun tak betul..apa alasannya tadi?alasannya sebab DSAI belum pasti di mana kawasan atau bila dia akan bertanding...tu sumpah politik beb...aku tak la terkejut sebab hukum tuhan pun orang dh buat main2...murtad pun orang sanggup...so dia pikir nak jadi apa lepas sumpah kita belakang cerita...

Apa kena mengena dengan DSAI nak bertanding dengan nak pi jaja 1 dunia nak bagi tau punggung dia kena tojoh dengan batang tua yang berumur 61 tahun...sapa2 yang umur 61 cuba pegang keras tak yang dalam seluar tuh...(maaf lucah sikit)..rasanya klau si malaun tuh kemut (keraskan punggung daaa...) rasanya boleh terbenam tak batang tua tuh masuk dalam dubur dia?kepada pak2 lebai jgn pula nk cuba test malam nanti sama ada terbenam atau tak...nanti kes nanya pulak...hehehe

Jangan lupa,saksi tak boleh fasik...lepas tu huruf sumpah memang ada 3 kalau grammar arabnya wow,ba,ta....ikut hukum pula klau sumpah tipu puasa 3 hari...Kalau dari bahasa tareqat la...kes malaun perbuatan yang bersumpah nih di sebut lahaulawalakuwatailla....sampai habis.apa pun perbuatan kita,jangan sampai melanggar fikrah dan ketentuan NYA....apa pun kita wait & see kata omputih...sumpah dia tidak semestinya benar (bagi aku mmg tak benar pun)...rujukla surah al-munafiqun

Yang peliknya time azizan dulu tak pula nk bersumpah...mgkin waktu tuh skripnya cacamarba...pasal sumpah nih pula tetiba dia nk tunjuk seolah2 benar DSAI liwat...dia ikut cara islam....tu sumpahnya berbayar kot...atau sumpah terancang...kenapa tak sumpah sebulan lalu,lebih molek lepas election nih...tapi time esok nk penamaan calon bermakna UMNO tuh penakot,terdesak & menggunakan apa cara sekali pun utk menyekat kemenangan DSAI di sana...lepas nih di jaja la cd bersumpah dia & di jaja bersama si raja sesumpah dalam kempen pilihanraya kecil ini...kita pun akan cuba d lupakn la pula akuan bersumpah si doktor pusrawi

Jadi...jika kita sebagai umat islam yang percaya kepada kebenaran...sama2 la kita memohon kehadrat ilahi..Allah yang mahaesa agar diberi petunjuk siapa yang benar!hat sorang dh masuk ijn...hat lain ramai dh dapat cash....jadi...yakinlah kepada kekuasaannya...takotlah azab ALLAH S.W.T...wallahualam

p/s : kalau hampa nk ulang tgk dia sumpah...cuba la masuk link kawan si sumpah malaun sekampus dulu...dalam tuh dia juga ada cerita si malaun ni bermula bulan 3 (MAC) lalu mengenai 'musang berbulu ayam'

http://www.najwanhalimi.com/2008/08/sumpah-yang-sampah-2.html

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails