Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Khamis, 31 Julai 2008

Saiful Ke PUSRAWI Bukan Kerana LIWAT???

Ketika aku berjumpa teman2 sekampung,sempat aku menjengah ke kedai Kak Pah untuk mendapatkan kepastian dari kawan aku mengenai beberapa pembangunan ekonomi di kampung aku....

Di lanjutkan cerita dengan mendeguk teh O gelas besar,tiba2 kawan aku menyampuk...'semalam berita kata seyeyfool ker PUSRAWI bukan check pasal liwat tapi pasal sakit perut,aku hairan betol tetiba laporan perubatan tuh dok cerita pasal punggung tadak kesan luka,tadak kesan liwat,tadak kesan nanah'....

Habis tuh ko nak heran apa...?

'Iya la,aku pun biasa sakit perut,tapi tadak la pula sampai check punggung aku ada kesan liwat atau pun x'...aku menyampuk lagi...'kot2 hang ada buasir atau sembelit,pasal tuh dia nk check punggung hang...'

Melenting kawan aku...'awat nak check punggung pun sampai kena 2 doktor?tu yang doktor pompuan sorang lagi selain Dr Mohamed Osman tuh buat apa?kenapa nama kena rahsia?'

Aku pun menggaru kepala yang tak gatal...betol juga cakap si malaun nih...bergeliga juga dia fikir sampai macam tuh...aku pun cuba usik lagi...

Hang nih,asal depa cakap semua salah,apa yang betoi...

'Ya la,sekurang2nya..depa cakap dh berbelit2,klau laporan perubatan tuh tak betol & palsu,kenapa sampai Pengarah HKL,Polis dok sibuk jawab...Awal2 tak berani nak nafi atau nk ulas...cuma kalut dok cari sapa yang bocor...'

Rupanya makin bergeliga otak kawan aku nih...dia sambung lagi cerita sambil nak habiskan teh tarik dia...nanti Teh O aku pun penuh tempias teh tarik dia...

'Nih si mamat setan nih,dia ingat diri dia besar sgt tahap presiden amerika ka?dari hari mula sampai la nih,yang jadi setiausaha khas jurucakap pihak dia pak menteri,loyar,polis dgn pak menakan dia...apa nama dia?pet ka apa ka,serupa nama kucing tuh...Awat dia tak tunjuk muka sampai la...Pirraaahhh...Ptuihhh'

Makin marah nampaknya pak lid kita nih...semangat dia cerita...h/p dia pun berdering...rupa2nya member dia tunggu dh 2 jam di lokasi yang lain...hehe,marah sampai lupa ada janji dengan kawan dia...

Kami pun membayar minuman tadi,aku terus bungkus lauk & pulang untuk juadah tengah hari di rumah nanti...

2 ulasan:

bebas berkata...

hg punya cerita memang best la,sampai aku pun ternanti2 apa yang jdi lepas tu...boleh geng dgn hisyam nie buat cerita...bersiap jentera pulau pinang tggu ketibaan pengundi hantu.

hantu pkr berkata...

memang dia pi kerana kes liwat...PUSRAWI nasihat pi cek tempat lain...

Related Posts with Thumbnails