Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 28 Julai 2008

Laporan Perubatan-TV3 tak beretika

Seluruh pelusuk pendalaman mahupun di tengah kesibukan kotaraya sebentar tadi di jamu dengan berita perdana TV3 mengenai laporan perubatan yang tersebar meluas di dalam internet...


Persoalan sekarang kenapa susah sangat pembaca berita nk menyatakan di dalam ulasan secara langsung tadi bahawa

-Laporan Perubatan Saiful Bukhari Yang Tersebar Di dalam Internet Di Dakwa Bahawasanya Saiful Tidak Mempunyai Tanda-Tanda Kesan Di Liwat.

Kenapa ianya tidak di sebut?susah sangat nak sebut ayat yang di nyatakan di atas?Jadi agak2nya kenapa?klau di sebut,maka akan menjadi berita panas la di kedai2 mamak kotaraya serta warung2 di kampung tak terkecuali di warung Timah Janda mengenai Laporan Awal seyfool tuh tak di Liwat.

Pak Leman dengan Pakngah Hamid akan jadi modal perbincangan membuka topik di warung Timah Janda...silap-silap haribulan,teh O dengan karipap yang di makan pun di bayar oleh pelanggan lain yang asyik mendengar hujah akal mereka...so...masih ada kah kreability TV3 nih?

Rasa2nya Excutive2 TV3 nih kena fikirkan semula...walaupun Pak Leman dengan Pakngah Hamid tak dapat Info penuh dari paparan serta ulasan TV3,harus di ingat...anak Pak Leman kerja di sebuah syarikat swasta sebagai Networking Enggineer...anak Pakngah Hamid pula kerja sebagai Pegawai Tinggi di Agensi Kerajaan...mereka ini terdedah dengan maklumat internet cukup untuk memaklumkan kepada Pak Leman & Pakngah Hamid seisi keluarga...

Jadi,kepada TV3..biar la lengkap sikit laporan anda...rakyat sendiri akan menilai kerja tak beretika kamu...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails