Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Rabu, 30 Julai 2008

MERAPU Lagi Hamba ALLAH ni,Fikir2kan


Makin Bercakap,Makin Terserlah kebodohan serta meraban tak tentu pasal hingga di fikirkan tak layak langsung jadi menteri...
Lihatlah komen beliau ketika di wawancara media yang di siarkan UTUSAN mengenai laporan perubatan kes liwat DSAI,atau pun UTUSAN putar belit fakta mamat nih?
Sama2 kita lihat,baca & fikir guna akal,jangan baca hanya takat kefahaman nampak di mata...
Laporan perubatan bukan asas gugur kes Anwar-Ish...Ish...Ish...dah tu nak pakai asas apa?Fitnah ye....?
29/07/2008 4:55pm
.
KUALA LUMPUR 29 Julai – Laporan perubatan sebuah hospital swasta yang mengatakan pembantu Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd. Saiful Bukhari Azlan tidak pernah diliwat tidak boleh dijadikan asas untuk menggugurkan sebarang dakwaan terhadap Anwar berhubung kes itu.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar berkata, polis masih perlu meneruskan siasatan kes liwat itu sehingga kesemua bukti berkaitan dapat dikumpul dan dinilai.
Kata beliau, siasatan kes liwat itu perlu diteliti dan tidak boleh dihentikan berasaskan satu perkara sahaja.
“Lagipun belum ada dakwaan rasmi lagi (terhadap Anwar oleh pihak polis). Jadi mana timbul soal hendak menggugurkan apa-apa dakwaan lagi,” katanya pada sidang akhbar sempena Persidangan Antarabangsa Berkaitan Islam Di dalam Media di sini hari ini. – Utusan.
http://www.utusan.com.my

2 ulasan:

bebas berkata...

Memang merapu si botak nie

aloha2 berkata...

bebas...

aku geli tgk kepala dia...hehehe

Related Posts with Thumbnails