Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Khamis, 31 Julai 2008

Anwar Mahu Di Tangkap 48jam Dari Sekarang???

Di Khabarkan dalam tempoh 48jam dari sekarang sewaktu tersendnya tulisan ini,Dato Seri Anwar Ibrahim akan di tahan oleh pihak berkuasa....

Kita doakan ianya hanya 1 khabar angin yang tidak akan berlaku dalam keadaan gelombang kebangkitan rakyat membara.....

Teruskan untuk menumpukan pilihanraya kecil Parlimen Permatang Pauh....Kemenangan yang sangat kita harapkan...Wallahualam

7 ulasan:

SeTia berkata...

ya..anwar akan di TANGKAP MUAT dalam semua paper esok! Janagan risau..pis! Hidop KeADILan! Hidop PM Malaya ke-6..!

zulkifli berkata...

setia..

hehe...harap macam tuh la....nanti jumpa di parlimen permatang pauh...rumah ana dekat2 sini saja..

aloha2 berkata...

setia..

klau DSAI x d tangkap...kira bley tabik dengan kaki la puak2 tuh..

Mat Saman Kati berkata...

Anwar kena tangkap atau tidak, itu sudah jadi isu kecil. isu besar sekarang ialah menjahanamkan Umno.
Puak-puak ni tak boleh dibiarkan bernafas lagi.

aloha2 berkata...

Abang MSK...

Merepek punya berita...DSAI umum kawasan mana tanding...tup2 siasatan pun siap d hantar ker Pej AG..lawak2

SeTia berkata...

Salam... hahahaha..pak najib dah ketaq dah..sebelom boh calon be-end dah akui yang depa sukar serta susah nak menang kat Permatang Pauh..hehehehe..boh ezam kompom dia nanti mati katak..

hantu pkr berkata...

pi mai pi mai memang DSAI nak kena tangkap juga...

dia tak akan kena tangkap kalau kes liwat tak sangkut...

harap-harap ramai kesian kat DSAI masa dia bertanding nanti....

DSAI memang bijak...respek akai dia

Related Posts with Thumbnails