Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 28 Julai 2008

EZAM CALON BN KULIM?

Terkejut juga melihat anak muda yang kononnya mahu mempertahankan kedaulatan melayu dengan menyertai semula UMNO baru2 ini...siapa lagi kalau bukan Ezam Md Noor telah menyatakan hasrat untuk bertanding di kerusi Kulim/Bandar Baharu menentang calon PR iaitu Dato Seri Anwar Ibrahim bekas Bos lama dia la....

Masalah pengumuman tersebut bukanlah isu utama...yang buat terangkat Tudung kak Sharizat ialah,pengumuman mendahului parti serta MT UMNO mengenai calon pilihanraya mewakili BN...tak malu sungguh ya,udahla MT dh buat keputusan Ezam nak bertanding jawatan dlm semua peringkat di dalam parti pun tidak di benarkan...inikan pula mahu jadi desprate bertanding menagih jawatan Ahli Parlimen BN...

Rasanya makcik fidah meluat dah tengok muka si mamat nih,maklumla seantero malaya di jaja kak fidah rasuah masa jadi menteri mengenai pembahagian saham...tapi jenis raja sesumpah,tidak kenal erti malu,mungkin tiada sifat 'kemaluan' membuatkan dia mahu namanya menjadi sebutan serta menjadi sebaris dengan DSAI.

Secara peribadi,kepada ahli2 & Penyokong PR,jgn bimbang la kalau si mamat raja sesumpah ni mahu bertanding dlm pilihanraya kecil itu nanti...percaya la pada saya....HELLO org UMNO...hebat benar ya korang...dh jelajah seluruh negara mamat nih wal maki al hamun UMNO,tetiba tawar diri untuk di beri kepercayaan jadi calon BN...Boleh caya ker mamat nih?

Kepada semua petugas2 PR,selamat bertugas di Kulim/Bandar Baharu nanti...ingat,kemenangan ini adalah kemenangan rakyat...calon BN bukan sahaja musuh PR tetapi MUSUH RAKYAT yang akan menafikan rakyat mendapat kesenangan di dalam negara sendiri...MENANG BN bermakna menanglah kepada penderitaan...Wallahualam

2 ulasan:

bebas berkata...

salam,dok rasa bukan di KULIM BNDR BHARU la mgkn kawasan balik bukit MERTAJAM.

aloha2 berkata...

bebas...

salam,mungkin juga benar kata saudara,sama2 kita lihat siapa yang kena....

Related Posts with Thumbnails