Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Rabu, 1 April 2009

Oh SPR..... - malaysiakini

Ketua Pengarah SPR Kedah Zainal Abidin Zakaria menyebut beliau kecewa dengan tindakan AMK Keadilan membuat sidang media tanpa merujuk kepada SPR. "Tidak ada pengundi hantu seperti yang diwar-warkan sebenarnya. Mungkin ada sesetengah rumah yang didiami oleh ramai penghuni. Mungkin juga ada penghuni yang sudah berpindah dan rumah itu didiami penghuni baru. Maka itu tidak wujud pengundi hantu. Jika ada, sila kemukakan bukti untuk disiasat oleh pihak SPR sebelum apa-apa tindakan diputuskan" katanya.



Woit...nih cawangan UMNO yang ke berapa?Dalam Bahagian UMNO mana pula nih?hehehe....Gitu saja jawapan dia?

Woit...klau orang pindah pun,berapa lama masa nak ambil untuk buang dalam daftar pemilih?Betul ker tuan rumah sekarang yang didakwa tu "orang baru pindah" atau dah bertahun2 tinggal di situ?tolol...tolol...xder jawapan best ker nak goreng pada rakyat Bukit Selambau?

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails