Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Selasa, 31 Mac 2009

JANGAN CERITA ISU ALTANTUYA - malaysiakini


kemaskini 3.01pm

Polis melarang penceramah PKR di Bukit Gantang mengulas isu pembunuhan Altantuya Shaariibuu yang sering dikaitkan dengan kes kenalan dekat timbalan perdana menteri, Abdul Razak Abdullah Baginda.

Sewaktu pembantu ADUN Sepetang, Tai Sing Ng ke balai polis Taiping semalam, beliau diberikan senarai larangan tambahan tersebut dalam program pada pilihanraya kecil parlimen itu yang sedang berlangsung.

Dihubungi Malaysiakini hari ini, Lau Teck Hai apabila beliau bertanyakan arahan tersebut kepada seorang pegawai berpangkat ASP, "beliau hanya tersenyum".

keh...keh...keh...keh....lepas nih minta Pakatan Rakyat kempen cerita ekonomi stabil mcm Presiden baru PAU cakap...

keh...keh...keh...depa nak suruh pemimpin PR bohong macam UMNO hanya rakyat kata kita parti bela rakyat tapi belakang gagau duit rakyat...

keh...keh...keh...woit...1 dunia cerita pasal kes altantuya woi...takkan rakyat 2 bukit sama 1 batang mau bagi syarat jangan tau cerita sebenar kot...komisen altantuya mau ambil sama sapa...altantuya makan di restoran di paris dengan sapa....altantuya dapat komisen beli apa,yang guna duit rakyat...woit...mau bagi rakyat 2 bukit 1 batang buta dengan isu sebenar ker...?...keh...keh...keh

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kau kalau berani sangat dan rasa kau betul serta hebat sangat. pergi lah kat bukit gantang dan cerita kan lah pasal altantuya tu, jangan asyik cakap kat blog bodoh kau aje. kalau kau berani lah..... ker kau sama aje macam orang-orang pas yang pondan tu sampai sanggup mintak izin dengan dap dulu untuk buat hudud.

chong berkata...

so right now the government want the people to behave like them. no eyes see, no ears hear & no mouth talks???!!!

but the whole world is taking about it!!!

c'mon, PDRM don't make yourself a fool. don't you dare to after the real murderer or not!!!

Related Posts with Thumbnails