Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Khamis, 2 April 2009

Aduhai...-malaysiakini








Gadis seksi pancing undi BN?
Jimadie Shah Othman Apr 2, 09 11:55am


Kehadiran Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dan Ismail Saffian di majlis makan malam di Kampung Baru Kuala Sepetang - sebuah perkampungan nelayan di DUN Kuala Sepetang di parlimen Bukit Gantang - kini menjadi bahan perbualan.


Majlis tersebut diserikan dengan konsert tiga gadis manis berimej seksi selepas Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu dan calon BN selesai menyampai ucapan meminta hadirin menyokong BN dalam pilihanraya kecil parlimen itu.


Tiga artis Cina berseluar pendek dan singlet biru itu menari dan menyanyi lagu rancak sewaktu Zahid sedang mengadakan sidang media di depan pentas tersebut



Ahaks...ikut korang la nak komen ker tak...hehehe..menarik

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SIGN UP... Please..

PM Bersih

GuruBashid berkata...

Mujurlah mata dan hatinya tidak bersama-sama penari itu. Dia masih dapat menghormati majlis dan pada waktu yang sama dia masih mengekalkan keimanannya. Terima kasih kerana menyiarkan gambar beliau yang membelakangi penari-penari itu.Ketika kita seronok melihat persembahan itu untuk menghentam Zahid, Zahid sendiri tidak kelihatan ghairah berseronok dengan persembahan itu.

Related Posts with Thumbnails