Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Ahad, 29 Mac 2009

TERIMA KASIH SEMUA,S MANIKUMAR - malaysiakini




Sebentar tadi 1 sidang media telah di adakan di bilik Gerakkan Jentera AMK di mana turut di hadiri calon Pakatan Rakyat S.Manikumar (PKR) bersama YB Saifuddin Nasution Ismail (Ahli Parlimen Machang-Pengarah Strategik PKR PUSAT) YB Dato' Johari Abdul (Ahli Parlimen Sungai Petani) serta kepimpinan MPT PKR dan AMK.

Saudara S Manikumar mengucapkan Jutaan terima kasih di atas sokongan padu pelbagai kaum yang hadir menyatakan sokongan tidak berbelah bahagi kepada beliau yang mewakili Pakatan Rakyat.Semangat beliau secara tidak langsung berbeza apabila melihat sokongan serta kehadiran para penyokong daripada melayu,cina,india & siam telah menyebabkan beliau tidak merasakan menjadi wakil untuk 1 kaum.beliau menganggap semuanya dalam 1 saudara dalam 1 keluarga.

'Saya ingin sampaikan rasa jutaan terima kasih tidak terhingga pada semua yang hadir menyatakan sokongan kepada saya sebagai calon Pakatan Rakyat'

Tambahnya lagi...'saya amat terharu bila saya lihat kehadiran ramai daripada melayu,cina,india,siam & lain-lain bangsa yang telah membuatkan saya yakin kita adalah bangsa Malaysia & atas semangat ini saya berkeyakinan kemenangan berpihak kepada Pakatan Rakyat'

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails