Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Ahad, 3 Ogos 2008

Tour Merdeka-Sungai Petani Kedah




Semalam program terakhir di utara dalam sesi jelajah Tour Merdeka nih,sempat la juga aku kesana...


Fuh,padang yang di gunakan di taman keladi penuh sesak dengan kehadiran lebih 5000 orang yang memenuhi setiap sudut ruang dalam padang berkenaan...


Penceramah malam tersebut ialah


YB Tan Wee Tsu-Exco Kerajaan Negeri Kedah,YB Ir. Zamri Yusoff-Ahli Dewan Negara,Zulkifli Ibrahim-Exco AMK Malaysia,Amizudin Ahmat-Exco AMK Malaysia,Azman Nasruddin-S/U AMK Negeri Kedah serta di pengerusikan oleh Saudara Adam-Ketua Penerangan AMK Negeri Kedah


Terima kasih kepada semua jentera di ke-2 negeri dari Unit ehsan,UKP,Briged,AMK dll petugas yang terlibat secara langsung atau tidak langsung...


Siap sedia Hujah2 dangkal BN dalam pilihanraya umum nanti...di atas ada surat yang buleh kita renung2kan sejenak...adios..amigos..

2 ulasan:

matsamankati berkata...

brader,

Yang ni hujah Najib pulak. Dia kata kita ejen Amerika/Yahudi...tak sedar dia dah gadaikan maruah kita pada Yahudi.

http://www.heritage.org/research/asiaandthepacific/HL742.cfm

aloha2 berkata...

salam bang mat....

aduh baru ke sempatan buka blog n internet nih...tersibuk sgt...tapi yang aku bangga pasal abang mat sempat lag post pendedehan mengenai geng2 kerajaan kita agen yahudi n amerika...

tapi aku yakin abang mat,jawapan depa nanti....hat tuh politik BN tapi depa tetap lawan amerika n yahudi...yakin la...silap2 pandangan nih pula yang di jadikan depa sebagai jawapan oleh depa untuk kita...

jenis ada otak tapi tadak akal...ada otak tapi dok kat lutut...jumpa bang mat di pmtg pauh...salam

Related Posts with Thumbnails