Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Khamis, 11 September 2008

Minyak Oh Minyak


salam....

Apa punya turr jadi rakyat malaysia ntah la....bukan kecewa lahir di malaysia,tapi kecewa pentadbiran yang sanggup menipu rakyat sendiri...

Minyak dunia hari nih dh jatuh hingga bawah $105 dh...harga minyak naik 70sen sewaktu harga minyak dunia $125,bila turun sampai $118...gomen umum la harga minyak turun 15sen...bengong tol....

Wei,tak habis2 nk menipu...klau waktu tuh nk amik hati pengundi pmtg pauh pun...nih dh hampir bawah $100 pun...bahkan jangkaan harga pada bln oktober nih akan turun di bawah nilai $100 1 tong barrel...rakyat kita masih lagi kena byr minyak dgn harga yg mahal...bayangkan brp hari depa punya tahan harga...untung nk pelari pi mn?

Kita nih bukan la mcm menantu Robert Quak naik sampai RM10 seliter pun dia tak rasa apa pasal dia tuh dh mmg raja gula negara....aku rasa klau ada golongan yang nk pertahan lagi kerajaan BN yg sedia ada skrg...otak org tuh bkn takat dok kat lutut...tetapi dok kat bawah tapak kaki...menggong

klau hampa tgk kat blog penarik beca,dia ada tulis ada beberapa pimpinan PR jumpa PM dekat mines 8 sept baru2 nih...apa kata hampa pi kt blog [dia]

2 ulasan:

matcomot berkata...

minayk bg naik ka harga minyak naik?minyak bg ramai org mau.

mohd rozaidi berkata...

Salam tuan blogger,

Biase la Pak Lah,tak abis2 ngan kajian dia....

La ni,dia tgh demam panas pl Sept 16...

Mane sempat nk piki psl minyak dah...

Yg org2 bwh dia pon same...

So,sume2 lupe....

Related Posts with Thumbnails