Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 8 September 2008

Email Teman 1


salam sejahtera


Untuk semua rakyat malaysia mcm aku nih......mungkin luahan saya ini agak terlewat namun dari menahan luapan api yang membuak-buak ini memakan hati dan membakar jiwa lebih baik saya luahkan saja dalam tulisan saya ini......


Ini semua berpunca dan berkisar mengenai wartawan tanahair yang tercinta ini......memang telah diketahui umum kalau wartawan utusan meloya...walau dibubuh buluh dalam pungkuq takkan ada cerita pakatan rakyat elok atau anwar ibrahim baik....


Ya la suratkhabar puak umno,nak mampuih dok puji pakatan rakyat....yang aku nak komen wartawan utusan meloya oleh saudara zulkefli hamzah pada tarikh 310gos 2008....bertajuk KEANEHAN PERMATANG PAUH..........


Aku bukan baca sangat utusan meloya ni,,tp dah pak mentua aku dapat free(bos jabatan kerajaan)aku baca la jugak time aku free,,,,sebelum ni aku tak ambik kisah sangat apa aku baca kat utusan meloya ni,,,tapi tulisan ni menarik jugak pada mata kasar aku.....


Antara tulisannya 'Aneh,kerana anwar yang dibebani dengan dakwaan salah laku moral dan jenayah tetap dipilih oleh penduduk permatang pauh,kawasan yang ditinggalkannya sejak 10 tahun lalu sungguhpun ia hanya merupakan kubu terakhir penasihat pkr itu,dalam sejarah politik malaysia,tiada pemimpin sekebal anwar-tetap disanjung dan di puja-walaupun apa yang didakwa dilakukan oleh bekas timbalan perdana menteri itu menjadi pantang larang berpolitik dan dosa besar bagi umat islam'.........


Aneh bagi aku wartawan ni puji ka kutuk anwar ni????kalau dia puji kira dia nak mampuih laaaa,tp ni ayat awai ja,,hat lain dia kata mcm2 kat anwar....aku bukan taksub kat anwar tapi hampa tu kira nak tipu..apa pn aku nak kata kat dia ni,nak aneh apanya...orang dah meluat dengar puak umno,puak wartawan meloya macam hang dok hentam anwar,semua tak elok pada mata hampa,semua jahat ja anwar ni..ni mangkuk hayun oii,nak bagitau kat hang,bagi hang cerdik sikit,anwar ni bekas timbalan perdana menteri malaysia,dah pangku jawatan PM pun..


Sejarah dia dipecat dulu kerana cuba nak halang kerakusan perdana menteri guna wang rakyat bantu anak dia yang lingkup meniaga...anwar dibebaskan kerana rayuan salah laku seks dia dibenarkan mahkamah & hujah pembebasan tiada bukti yang boleh mensabitkan dgn tuduhan...bermaksud anwar tidak bersalah dalam tuduhan liwat jadi anwar dibebaskan.


Tidak ada liwat meliwat...jadi dah terang trang tang tang anwar tak balun pungkuq sapa pun...yang jelas memang ada konspirasi menjatuhkan anwar...dah jelas sangat dah..jadi bila tuduh pulak liwat,sapa nak percaya?????


Lain pada puak mangkaq macam hang ja nak percaya....jadi bila anwar menang hang (wartawan zulkefli hamzah) dok buat tergejut beruk pulak,awat penduduk permatang pauh masih tak percaya sumpah laknat saiful...ya allah awat la mangkuk tingkat sangat hang ni..sumpah orang yang sanggup wat apa saja demi agenda jahat sapa nak percaya???pak dia tolong jelaskan kat kita ni fitnah,hang dok kata aneh..awat hang tak tengok tv3 tunjuk pak saipol ni kata dan cabar anwar supaya bersumpah sama demi menangkis fitnah liwat ini.....


Laaa dah fitnah nak tangkis apa lagiiiiiii..bodo punya ayat....wartawan oiii orang la dah tak takut dengan sumpah2 ni..nak heran apa yang dah murtad dan mintak tukar agama dari islam ke agama lain belambak...jadi setakat sumpah sepol yang dah kita tau jahat dia nak heran apa...


Maksud aku orang la dah tak takut dalam mempersendakan agama islam kerana balasan allah tidak diketahui bila,jadi berdusta dalam bersumpah bukan orang nak tau....lepas sumpah anak haram tu...pakat bersumpah pulak najib dan tajol rosli...laaaaaa hat ni hang tak kata aneh plak,,,jangan lepas ni samy vellu bersumpah sudah.....hat dalam jail pun lepas nih nk bersumpah...setel kes...


Jadi apa yang aneh bagi hang pada aku adalah sinar kebenaran yang bakal nampak kita lihat tidak lama lagi,kebenaran diatas kezaliman manusia menindas manusia demi kepentingan peribadi akan terbongkar satu persatu,,walau utusan meloya hang hari2 dok nafi 16 september...kita tunggu dan lihat...


Ku akhiri dengan nasihat buat wartawan meloya...hang cari makan menjamu anak dan isteri dengan menulis fitnah dan membuat laporan bohong,jadi sumber rezeki yang tidak halal dimakan oleh anak dan isteri,yang halal bakal menjadi kes anak tak halal bertambah halal dimalaysia?????apa ni?????lu pikir la sendiri......assalamualaikum....


tarabasmy

1 ulasan:

bebas berkata...

marah sungguh mamat nie,apa pun 16 sept still on the track

Related Posts with Thumbnails