Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Sabtu, 1 November 2008

PERINGATAN-AKIBAT TIDAK MENGGUNAKAN SEAT BELT






Aku menerima email dari seorang teman mengenai kemalangan akibat tidak memakai talipinggang keledar...harap ianya menjadi teladan kepada anda semua...nak mati mmg tak boleh elak...tetapi beringat sekurang2nya sudah ada usaha untuk mencegah...selebihnya tawakkal & berdoa ke hadrat ALLAH S.W.T agar di cabut nyawa secara mudah & elok..tidak ngeri mcm nih...AMIN

3 ulasan:

kulatlapok berkata...

salam Bro:

Sampai macam tu sekali dasatnya...eeee memang ngerilah bro... apapun kita semua berhati2 dan bertawakal semasa memandu..

Hiao Uncle. berkata...

Wah...otak pun keluar.
macam nak muntah....yyyeeeee.

So semua adik/abang/kak/uncle/aunty, JANGAN LUPA PAKAI SAFE BELT!!!

~♥ UmmiAnni ♥~ berkata...

salam aloha..,

fuhh...ngeri tol arr..takleh tgk bnyk2 kali..boleh hilang selera makan...

Related Posts with Thumbnails