Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Ahad, 24 Ogos 2008

Sumpah,Sampah,Sesumpah!!!











Salam...

Selepas aku mengupdatekan blog mengenai beberapa insan yang kononnya akan berkokok di sg petani esok dgn skrip 'Saya tidak Yakin Pada Anwar' 'Anwar Agen Yahudi' 'Anwar Tidak Sensitif Dengan Melayu' & pelbagai lagi isu yang akan mereka canangkan bagi menghalalkan kemasukan mereka ke dalam UMNO...


Aku juga berkesempatan berada di beberapa bilik gerakan PKR & info terus dari bilik gerakan BN melalui teman2 yang mana maklumat yang jelas bahawa sokongan penduduk terhadap calon PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim amat tinggi skali...sebab itu lah keputusan menurunkan harga minyak dibuat dengan terdesak oleh kerajaan...aku amat mengalu2kan...tapi.....


Sudah kau hancurkan ekonomi rakyat dgn kenaikan 70sen...harga keperluan melambung seiring dengan kenaikan 70sen...apakah dengan turunnya 15 sen akan membuatkan harga barang keperluan di pasaran munjunam mengikut penurunan harga minyak?jawapannya 'TIDAK' sama skali...Ianya akan tetap akan kekal dengan kenaikan harga minyak yang di naikkan 70 sen dulu...

Tidakkah tgn yang naikkan harga minyak serta menurunkan sedikit itu telah merosakkan ekonomi kita semua?jawapannya pula adalah 'YA'


Aku sempat ke bilik gerakan DUN Seberang Jaya apabila di hubungi Setiausaha PRK DUN apabila beberapa perkara yang timbul apabila BN melihat kekalahan sudah dalam tangan mereka...kerna itu perancangan licik mereka ini akan membuatkan siapa saja termasuk Prof dari Zimbabwe atau Perangcang Strategi timor leste tak terfikir...


Cukup licik & cukup tidak kita sedari hanya kepekaan jentera di bilik gerakan akan membuatkan mereka ini terbantut walaupun esok mereka akan mengedarkan sumpah si saiful & pengakuan beberapa individu di hadapan imam masjid negara lalu,YB Ustaz Taib Azmudeen...terdesak sungguh ya mereka ini...


Kita tidak boleh memandang ringan kerana usaha jahat ini di susun rapi seperti mana penyusunan skrip sumpah saiful...korang bley masuk dalam blog perisik rakyat yang akan aku linkkan nanti..sebab aku dh mengantuk sangat nak menaip beberapa perkara yang akan cuba di lakukan...kekangan dari Jentera PKR amatlah di alu2kan...


Di sini aku masukkan beberapa gambar banner jahat yang di dakwa di gantung oleh pihak yang tidak bertanggungjawab untuk mengelirukan pengundi dgn niat bukan sahaja menakutkan pengundi malahan cubaan melaga2kan kepimpinan Pakatan Rakyat aku ambil dari kamera hp aku...kamera perisik rakyat terang lagi,tapi file dh silap terdelete pula...gambar2 tersebut di ambil di bilik gerakan utama PKR DUN Seberang Jaya yang di bawa oleh lori misteri...di sekat oleh SKUAD Angkatan Muda Keadilan Malaysia...jahat betul la korang ek?

1 ulasan:

~*♥ UmmiAnni :: HaniNasution♥*~ berkata...

salam aloha,

tak nmpak apa pun...gelap jek

ala..bukan kita tak kenai sapa depa..tu tanda dah nak ngaku kalah la tu..tapi malu nak ngaku..

macam budak2 gaduh la..bila dah kalah,macam2 la kata2 kutukan keluar..nama nak ngaku kalah takdenya..

wallahualam

Related Posts with Thumbnails