Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 25 Ogos 2008

Akhirnya Kamu Tewas !!!


Salam...


Akhirnya skrip liwat siri ke-2 yang dlm perancangan & pengetahuan sesetengah pihak semalam berkubur dari segi moral manusia2 yang dahagakan kebenaran....


Hari ini bagaikan satu sejarah...perancangan jahat ini menampakkan kebodohan terlampau...walaupun skrip molek di susun...tapi kerna tidak rapi,menampakkan banyak perkara 'Kebetulan' 'Tergesa2' serta 'Tuduhan Tanpa Fakta'....hanya kalut dok sumpah...sumpah berbayar yang sampah....hehehe


Aku tahu,2 ekor mamat di atas sekarang dalam kepanasan...sebab aku merasakan mereka ini tidak menjangkakan skrip akhir dengan pengakuan Imam Ustaz Ramlang Porigi hadir & membuat pendedahan di pentas PKR dalam menafikan tuduhan terhadap kes liwat pada Anwar...


Dalam sidang media semalam Ustaz Ramlang menyatakan,sumpah berkenaan tidak boleh di terima pakai kerna ianya perlu di buktikan dengan fakta di mahkamah...so 2 ekor mamat kat atas tuh yang sibuk minta DSAI mcm dia pula yang kena liwat pehal?lu geli kot?mana dia anuar shaari yang kononnya dia juga hampir di liwat?mana nalakurapan lu punya cd rakaman liwat DSAI...semua cakap...cakap...cakap,tapi auta besar...


KHAKK...PTUIH...AMBIK KO AKU PUNYA DNA !!!


Dah tu...sekarang merasa la...2 ekor mamat tuh tido lena ker kat bilik hotel???aku rasa dok terbayang sungai buloh dh mcm mana si mamat C4 tuh...mungkin lepas nih nk kena renovation lain...bg dia rasa mcm dok dlm hotel...hehehe...mampus la ko ngan fakta yang di sembunyikan dari mahkamah akan keluar berkotak....bukan mcm mamat sekor yang berbelit2 cakap...cam pelaq....

Hari ini adalah hari terakhir kempen ke tiga2 calon PRK P-44 & dalam erti kata lain...Ariff shah sudah pun mengintai peluang yang cukup mudah untuk mengalahkan si 'A'....


Aku juga cukup yakin Ariff Shah akan dapat laluan cukup mudah mengalahkan si 'A' apabila di lihat dari propaganda yang di mainkan oleh media terutamanya UTUSAN MELOYA atau lepas nih lebih baik di panggil UTUSAN MELUGAI serta TV3 suku gila tahap gaban merepek sepanjang kempen PRK ini...


Silap haribulan calon 'A' ini akan hilang pertaruhan deposit kerna undi yang tidak sampai 1000,itulah calon AKIM yang cukup selesa akan di tewaskan oleh Ariff Shah apabila kegagalan 2 ekor mamat di atas memburukkan imej Anwar di Permatang Pauh...Allo my prend...lu ingat Orang Permatang Pauh dengan Rakyat Malaysia kayu mcm otak lu 2 orang ka?


Akal taruh lutut la hampa 2 ekor nih...aku rasakan kali nih adalah PRK terakhir di mana calon BN adalah dari UMNO...kemungkinan selepas ini UMNO/BN akan bertahan dalam tempoh Pilihanraya Umum ke-13...InsyaALLAH itu la last election yang mereka akan bertanding & di situ juga mereka akan mengorek kubur mereka sedalam2nya apabila...16 September 2008 saya cukup berkeyakinan PM ke-6 adalah Dato Seri Anwar Ibrahim....InsyaALLAH...


Kepada Pengundi Permatang Pauh,Harapan Kami 27 juta rakyat untuk memberikan kemenangan kepada Dato Seri Anwar Ibrahim dengan mengundi Parti Keadilan Rakyat ESOK 26 ogos 2008 tarikh keramat DSAI di angkat kembali rakyat permatang pauh sebagai Ahli Parlimen...Ingatlah...sebutir permata yang bersinar dari permatang pauh ini sepatutnya di nobatkan sebagai PM beberapa tahun lalu...Jangan Hilangkan PERMATA ini untuk hak 27 juta rakyat malaysia...


Korang lihat pengakuan Ustaz Ramlang semalam di ceramah pentas PKR klik kat [Susan]

1 ulasan:

Brij@Yazz berkata...

Semoga rakyat kampung yang tiada kemudahan sumber alternatif blog tidak terpedaya dengan tuduhan2 bodoh seperti ini lagi.

Related Posts with Thumbnails