Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Rabu, 12 November 2008

KENAL SIAPA INI?...UPDATE

Kenal Siapa Lelaki Ini?Aku akan bagitau siapa dia nanti....putar alam & putar belit...hati2 dengan lelaki ini...aku akan sertakan laporan polis terhadap lelaki ini...


UPDATE

Lelaki Ini NASABRI BIN MAT AROP K/P: 700822-08-5443 adalah pemangsa yang menipu dgn cara meminta kepada mana2 individu bawah umur 40 tahun untuk mendapatkan DANA BELIA di bawah KEMENTERIAN BELIA RM30-50K dengan bayaran RM250-RM300 untuk bayaran kertas kerja untuk di uruskan olehnya...Manakala buku akaun bank rakyat di serahkan kepada lelaki ini dengan salinan kad pengenalan

Sehingga kini sudah beberapa laporan polis dibuat kepadanya termasuk di sebelah Pulau-Pulau Pinang....sehingga hari ini masih tidak tahu status ke mana perginya lelaki ini...dimaklumkan dia berada di lokasi Padang Serai,Kulim,Baling,Gurun hingga Jitra....



Ratusan Ribu Ringgit telah di tipu oleh lelaki ini.Mempunyai 2 isteri termasuk isteri keduanya GRO dari negara jiran.dia sudah tidak lagi berada di tempat kerja beliau iaitu di Agensi Dadah Kebangsaan(ADK) di Pulau Pinang


Modus operandi tertumpu kepada mereka yang punyai masalah kewangan...berita juga di terima,lelaki ini adalah daripada kalangan PEKIDA...kepada mereka yang mengenai lelaki ini,termasuk ADIK BERADIK KITA....bantulah..ramai teranianya..di harapkan dapat menghubungi pihak polis yang berdekatan atau menghubungi Syam 019-559 7527 atau azman 019-408 5232



4 ulasan:

ZaMj berkata...

kenal sgt weh org ganung kan???

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

ntahh...penyamun mana ni hah??? x pun perogol bersiri atao geng M-16 atao geng seluar dalam ni..???

zul mamak png berkata...

hampeh..... kalau jumpa kerat 50

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

alamak..alapakk..takkan hang nak kerat 50 kot zul..??? nak jadi mona pandi ala milenium ka? jangan la pi kerat dia..mintak dia bagi balik pun lagi baguihh...mana2 yg dia ter'ambik' laaa...hehehehehe...

Related Posts with Thumbnails