Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 10 November 2008

BERAHIM ALI NAK JOIN UMNO?

Aku menerima sms dari temanku yang berada di sebuah institusi kewangan di kl-katanya berahim ali dari kelantan tuh nak masuk UMNO....

Bila masa berahim ali nih keluar UMNO?dia di pecat dari UMNO....mcm Budak kecik yang kempen di permatang pauh tu....yang suka sumpah2.....

Aku pun tak sahih awalnya berita tuh...tapi bila hari nih punya Paper Malay Mail,ada komen dia pasal PAS kononnya x updated...Anwar pula bla....bla....bla....hampa nak tau cerita lanjut....pi cari Paper Malay Mail......

Lompat Si Katak Lompat.....Lompat la Tinggi2....Cepat la adik cepat.....kita tengok wayang berahim ali............

3 ulasan:

ediannuar berkata...

kalau tak suka anwar pun, ingatlah jasa tuan guru nik aziz.... tuan gurulah yang bagi laluan kat dia di pasir mas tu!

kulatlapok berkata...

salam bro:

Katak lupa diri lagi bahaya takut jadi 'MATI KATAK'..!!

Tanpa Nama berkata...

muka katak yang atas sekali sama ngan gambar yg no 2......

hahahaahahahahaha

Related Posts with Thumbnails