Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Jumaat, 31 Julai 2009

HAROREY

Pi Oversea sampai 11 Ogos...HAROREY

4 ulasan:

Hijat Panjang... berkata...

jangan dok harorey sangat...satgi tak pasai bawak balik mai virus H-wang N-wang..ataupun H-1 B-2 pulak haruuu... Husband-1 Bini-2...

ada dengaq dalam radio Hot.Fm baru ni ...ada seorang minah ni..dia bgitau bahaya dah kat kg dia di Perak ni...dah menular virus baru..H1B4...!!! Hahahahaha...termasuk la dengan bapak dia...dah selamat pasang yg ke-4...hehehehehehe

Din Binjai berkata...

rugi rugi ruginya...anda rugi sebab tidak bersama mencatat sejarah besar negara..kehadiran kita memang kecil tapi umpama burung pipit yang mahu memadamkan api di zaman nabi ibrahim.. pi tu elok2 tau...MELANCONG tapi jgn dok MELENCONG...he..he..oleh-oleh jgn lupa,,

Tanpa Nama berkata...

bangang punya anjing-anjing anwar buat demo....menyusahkan rakyat jer...anwar sedap menyondol anjing-anjingnya menyalak atas jalan pigi mati lah kourang....mudah-mudahan kena selsema BABI!!!celaka punya barua anwar

anti anjing anwar!!! dan tuannya

aloha2 berkata...

teramat sejuk cuaca disini di bawah 10 darjah celcius.Hmm,ada juga yang mamat kononnya nak bela rakyat tetapi suka laki paktiri mak dia tak baca bismillah waktu menyondol,nak doakan orang kena selsema babi...jadi kat hang ngan adik beradik hang baru padan muka....

bodo punya melayu

Related Posts with Thumbnails