Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Selasa, 9 Jun 2009

Ustaz Ahmad Awang Ada Buktinya - malaysiakini

Ahmad Awang Buktikan Wujud Fraksi UMNO dalam PAS

Akhirnya, Ustaz Ahmad Awang, bekas Naib Presiden PAS Pusat, telah mendedahkan bahawa wujud usaha membawa PAS kepada UMNO. Boleh rujuk kepada ucapan Ustaz Ahmad Awang di bawah.

Benarlah Husam Musa apabila beliau berkata tujuan beliau menentang Ust Nasa baru-baru ini adalah kerana untuk menghalang usaha membawa PAS kepada UMNO.
Ia juga membuktikan bahawa:

a. Tidak wujud usaha untuk menjatuhkan ulama dalam PAS
b. TIdak wujud untuk menyebarkan kekuasaan Anwar Ibrahim
i – Yang sebenarnya hanyalah usaha untuk menyebarkan pengaruh Mursyidul Am
c. Tidak wujud usaha untuk meliberalisasikan PAS ke arah menjauhkan diri dari Islam
d. Membuktikan wujudnya Fraksi UMNO dalam PAS

Yang sebenarnya konflik yang wujud sekarang ini adalah hasil dari usaha beberapa pihak untuk membawa PAS kepada UMNO, seperti yang didedahkan oleh Ustaz Ahmad Awang itu.

http://www.malaysiawaves.com/ dan DISINI dan DISINI

p/s : buka minda...rakyat sokong Pakatan Rakyat sebab benci Barisan Nasional...jika ada usaha untuk "unity gov" aku rasa cukup kecewa kerana hujah paling mudah bagi kita bahawa rakyat akan lebih berhati-hati untuk mengundi PAS serta sokongan masyarakat bukan islam/melayu kepada PAS tidak lagi seperti dulu...

Jika mahu pas seperti 20 tahun dahulu,silakan...rakyat akan terus menentang...rakyat tolak UMNO bukan kerana namanya UMNO atau BARISAN NASIONAL,tetapi rakyat tolak UMNO/BN kerana RASUAH,PEMBOHONG,KORUPSI & TIADA INTERGRITI.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails