Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Rabu, 10 Jun 2009

Payudaranya luka - malaysiakini

Terdapat kesan luka pada dada Cik Puan Temenggong Kelantan, dekat dengan payudaranya, kata peguam bekas model muda itu sambil menunjukkan foto di telefon bimbitnya kepada media.







"Jika kalian para perempuan tidak sedih... ini aneh. Ini adalah bukti jelas, saya pun hampir menangis," Hotman Paris Hutapea, penasihat guaman Manohara Odelia Pinot, dipetik akhbar Surya.



Ahli forensik Dr Mun'im Idries juga mengesahkan wujud kesan luka di tubuh wanita 17 tahun itu, lapor akhbar yang sama semalam.


Sementara agensi berita AFP yang bercakap dengan ahli forensik itu melaporkan sebahagian kesan luka itu "masih baru". Malaysiakini








Waduh,luka di payudara...kena gigit lebih la kot geram punya pasal...tapi bukan geram marah...geram syok...tgk picture kat atas,muka syok sgt lagi...dapat kena gigit dengan sapa lak?waduh...jangan burukkan pewaris raja kelantan di negara sendiri.



Dulu senyum elok dengan tudung,tak timbul payudara luka pun?yang loyar dia pun pi tangkap gambar ikut telefon nih kes bahaya...ntah2 dia yang gigit...waduh,ampun pak......cerita dalam kelambu pun nak cerita kat orang.


Kata kat muka kena sterika?ada kesan ke?tak nampak pun sepanjang manohara di tempat awam...nak cakap dia pakai bedak tebal atau tepung penuh muka?

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails