Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 6 April 2009

TERDESAKKAH NAJIB DI BUKIT SELAMBAU? - malaysiakini

TERKINI : Katanya malam ini di media perdana akan ada 1 pengumuman kononnya beberapa bahagian Parti keADILan Rakyat bubar & menyertai UMNO/BN bahagian yang dimaklumkan tadi ialah Sik,Pendang,Padang Serai dan beberapa bahagian lain lagi...Apakah benar?sama-sama kita tunggu malam ini berita jam 8 malam

Rasanya jika benar perkara ini berlaku,satu lagi usaha terakhir BN meraih sokongan di Bukit Selambau yang sekarang ini sudah ketinggallan dengan calon Pakatan Rakyat.Yang pastinya Ketua PKR Bahagian Sik,Setiausaha Bahagian Pendang & beberapa pemimpin PKR bahagian di Kedah berada di Bilik gerakan utama untuk program bersama Dato Seri Anwar Ibrahim.

5 ulasan:

anak Kedah berkata...

hahahahahaha....kan PKR baru ni buat HAVOC dengan kemasukan PPP Kedah ke dalam PKR...ni turn BN pulak buat plan yang SAMA tapi tak SERUPA...alamekk..tiru meniru la pulakkk...

Tanpa Nama berkata...

ketua bahagian lain aku tak tau..tapi bahagian sik aku kenal sgt...berjuang sejak tahun 1998...tapi baru amik jawatan pengerusi sik tahun lepas..sebab nak elak lompat melompat ni...kalau sik bubar ai ni..aku tau..mesti din misai ni...huhuhu...pakar lebong kat pekan hari sik..huhuhu

Tanpa Nama berkata...

he he
lu macam terima aja kemasukanpkr ke dalam bn ni mat? apasal?
putus asa juga ke?
kalau putus asa tu pi lah join sekali.
bn akan menang

Tanpa Nama berkata...

percaya sangat...............kah...kah

Mat Selambau berkata...

apa..??? bn akan menang..??? ciss...bn menang maikot mana..?? PKR la MENANG...dengan pertambahan najoriti undi lagi mengatasi keputusan PRU-12...

Related Posts with Thumbnails