Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Ahad, 15 Februari 2009

SEBARAN MEDIA - malaysiakini

13 Februari 2009

Pakatan Bersedia Hadapi Cabaran BesarPakatan Rakyat akan mengadakan Bengkel Pakatan pada 15 Februari (Ahad) bagi memantapkan kerjasama sesama parti dalam Pakatan Rakyat untuk berhadapan dengan cabaran politik yang lebih besar di tanahair dalam masa terdekat.

Bengkel yang menghimpunkan kira-kira 100 orang pemimpin nasional, ahli parlimen, ahli dewan undangan negeri daripada ketiga-tiga DAP, KEADILAN dan PAS ini juga bertujuan untuk mempertingkatkan prestasi Pakatan Rakyat baik peringkat nasional mahupun pentadbiran negeri agar kepentingan rakyat sentiasa dijaga.

Bengkel tertutup ini akan dirasmikan oleh Timbalan Presiden KEADILAN Dr Syed Husin Ali, Setiausaha Agung PAS YB Kamaruddin Jaafar dan Naib Pengerusi DAP Tunku Aziz di Hotel Armada, PJ Selangor pada jam 9 pagi.Antara fokus program sehari ini adalah untuk mengenalpasti dan mengendalikan perbezaan sesama parti dalam Pakatan Rakyat supaya lebih efektif dalam menyampaikan mesej dan melaksanakan dasar Pakatan Rakyat.

Ahli panel yang akan hadir dalam bengkel adalah YB Dato' Ngeh Koo Ham, Dato' Salehuddin Hashim, YB Dato Mahfuz Omar, YB Saifuddin Nasution, YB Tony Pua, YB Dr Dzulkifli Ahmad, YB Tan Seng Giaw, YB Dato' Husam Musa dan YB Azmin Ali. Para wartawan dijemput hadir ke Majlis Perasmian Bengkel Pakatan pada jam 9 pagi hingga ke 9:30 pagi.

BIRO PENERANGAN PARTI KEADILAN RAKYAT

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails