Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Selasa, 17 Februari 2009

APA KAITAN GAMBAR INI DENGAN ISU PERAK ? - malaysiakini


4 ulasan:

Pak Mus berkata...

Sapo dio Najib tu hah..??? Pak cik tak konai pun..??? penyonglap bosar negaro ko..??? semuo dio sapu belako..

Tanpa Nama berkata...

apa yang kau siar kan ni tak pasti betul ker atau hanya fitnah dan merupakan satu lagi penipuan oleh pakatan rakyat yang diketuai oleh anwar ibrahim yang juga merupakan bapak penipuan malaysia. yang pasti nizar adalah penderhaka bangsa dan anwar ibrahim adalah pengkianat bangsa.

yes berkata...

Assalamualaikum,

Jika fakta yang di berikan adalah salah, mereka yang terlibat sila buat lapuran polis. Kalau tidak berbuat demikian, kita terpaksalah mempercai apa yang di lapurkan.

Bukankah begitu wahai saudara Tanpa nama? Atau saudara tak mahu percaya apa juga hakikatnya.

Tanpa Nama berkata...

dah ada gambar serta nama mereka tak betul lagi?nak macam mana lagi.dah bodoh buat sombong pulak.
Tentera anai-anai.

Related Posts with Thumbnails