Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Jumaat, 6 Februari 2009

MB PERAK DI HERDIK KELUAR DARI PEJABAT - malaysiakini

IPOH, 6 Jan :- Pada sekitar jam 9.40 pagi tadi YAB Menteri Besar Perak, Ir. Muhammad Nizar Jamaluddin dihalau keluar dari pejabatnya oleh seorang pegawai atasan yang sedang mengusai pejabat Kerajaan Negeri di sini.

Dengan suara yang kuat, "Keluar" beberapa kali Ir. Nizar di perlakukan dengan cara yang tidak sopan sekali.Kejadian itu berlaku apabila YAB Menteri Besar yang masih sah itu pergi ke Pejabatnya seperti biasa pagi ini.

Beliau bersama dengan pembantu dan diiringi oleh unit amal .Keadaan ini mengambarkan betapa seorang yang selama ini cukup bermasalah kepada Kerajaan Negeri Perak Pakatan Rakyat menunjukkan taringnya.

Kelmarin beliaulah yang mengarahkan supaya semua bilik Exco dikosongkan dan kenderaan rasmi dikembalikan dengan secepat mungkin.Inilah gambaran kudeta yang semakin bercelaru sehingga sesuatu yang tidak berperi kemanusia dilakukan kepada pemimpin-pemimpin yang banyak berjasa kepada rakyat Perak selama 10 bulan yang lepas.




[Anjing pun masih kenal tuan lama,tapi jenis manusia apa yang halau MB nih?lagi teruk dari anjing...anda fikir2kan]

11 ulasan:

GOMO berkata...

CIS...FITNAH KAU YE...

DAH MEMANG PATUT PUN KENA KELUAR...

HUA..HUA..HUA...
PAKATAN RAKYAT PENDERHAKA.
KITA REMBAT JE BERAMAI-RAMAI

NIZAR MENGAMOK PADA BANG NUAR NYA...
http://gomo-no1.blogspot.com/2009/02/kau-tipu-aku-anwar.html

paloi bin mulau berkata...

ye lah bersuka2an la untuk 4 tahun mendatang ini. moga umur yb2 amno kan dipanjangkan Allah. kalau tak kecoh nanti kalau ada prk tak gitu gomo?

Tanpa Nama berkata...

benda simple aje. dah diarahkan letak jawatan, letak aje lah bukan susah pun. jangan jadi macam anwar ibrahim sampai lari kat kedutaan turki.sebab tak letak jawatan dan ingkar perintah sultan lah orang ramai hina dia, kalau dia letak jawatan dan ikut perintah sultan, orang ramai tak akan buat dia macam tu. bila menderhaka masyarakat akan pandang hina macam cerita jebat lah, semua orang masa tu kutuk jebat dan kata jebat derhaka. sahabat baik jebat, tuah pun sanggup bunuh jebat sebab dia derhaka walaupun jebat buat macam tu sebab nak pertahankan tuah. nizar kena insaf dan redha dengan ketentuan Allah SWT, nama dia sebagai menteri besar perak hanya setakat tarikh 5/2/09 aje.

Tinta Rakyat berkata...

Kepada YB Nizar,Doaku agar dirimu sejahtera

Tanpa Nama berkata...

kalau dah yang menyuruh letak jawatan tu tak ikut peraturan (perlembagaan)... maknyanya tak betul lah...

Tanpa Nama berkata...

SULTAN PERAK DAN UMNO SAMA SAHAJA,MATI NANTI JAWAB LA DEPAN TUHAN

Tanpa Nama berkata...

tu la nizar oiii...
dulu kau herdik wartawan dgn pggilan yg kurang ajar.

skang ni terkena kat kau balik. ingat! ada siang ada malam. dunia ibarat roda, hari ni kita buat orang, esok orang buat kita balik.

fikir2kanla......

PAS BANGANG berkata...

Nizar, anwar, hadi, nik aziz, dan semua pimpinan mereka adalah anjing.

Tapi anjing lebih mulia kerana ia tidak gigit tuannya, tapi mereka juga tidak boleh disamakan dengan babi, walaupun najis mughalazah ia tidak mencederakan tuan nya...

merekalah dajal !

Mereka menentang sultan kerana tidak memihak kepada mereka, meletakkan kesalahan di atas sultan.

Baginda berlaku adil berlandaskan majoriti yang menyokong, umpama pembangkang di parlimen, ibrahim ali adalah bebas, tetapi menyokong pembangkang, jadi jumlah pembangkang adalah campur dengan adanya ibrahim ali.

begitulah BN, 3 orang bebas menyokong bn, jadi itulah majoriti.

apa kebodohnya anwar dengan hadi serta Nizar ? itulah..lain kali jgn la asyik berceramah, tiusyen la matematik sekali sekala.

PKR + PAS = EKTRIMIS YANG BANGANG

Tanpa Nama berkata...

Kepada PAS BANGANG

Menderhaka kat Allah bole k?

Tanpa Nama berkata...

Kepada PAS BANGANG

Kot yer pun bagus sangat...jangan la samakan manusia dgn anjing...akal ade k?

Tanpa Nama berkata...

orang yg sokong kerajaan baru perak adalah orang bangang x bodoh x samdol.perompak harta rakyat macam pemompin bn.dapat rm10 macam sasau.

Related Posts with Thumbnails