Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Ahad, 25 Januari 2009

MALAYSIAKINI-YB BN MULA SERTAI PAKATAN

Terkini-YB Dato' Nasarudin Hashim Adun Bota (BN) hari ini menyertai Pakatan Rakyat dgn penyertaan dalam Keadilan.

Ini telah menjadikan kerusi Pakatan Rakyat di Perak sebanyak 32 kerusi manakala Barisan Nasional hanya 27 kerusi.

Borang penyertaan telah di serahkan kepada Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sebentar tadi.Spekulasi sebelum ini yang membabitkan penyertaan ADUN tersebut sudah terjawab hari ini.

Putrajaya Oh Putrajaya,nantikan kedatangan Pakatan Rakyat.


--Sent from my mobile device

7 ulasan:

ediannuar berkata...

semoga ini akan menjadi permulaan. Yang lain bila nak ikut yb bota!

ediannuar berkata...

kadir jasin kata yb bota kena kosongkan kerusi dia agar diadakan pilihanraya baru.... kalau kosongkan, yb bota tak leh bertanding selama 5 tahun. so macam mana nak buat?

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

salam...

bota tak perlu kosongkan kerusi DUN dia..cuma lepas ni akan ada satu lagi PRK Parlimen...nantikan..di Pensiangan..hahahahaha...undur bn..mampos hangpaa..

tok ggawo berkata...

assalamualaikum tuan !
zahid hamidi dok tengah fikir macam mana nak ubah status tempat lahir nya dari negeri perak ke israel, semua dokumen peribadinya akan di ubah, kah kah kah, tengok apa dah jadi kan kan kan.

bebas berkata...

GENG KEDAH BOLEH JOIN TAK BBQ BAYAN BARU HAHAHAHAHAHA

007Malaya berkata...

Ya edianuar, seperti apa yang ditulis dalam greeting aloha....Lagi banyak lagi bagus.

aloha2 berkata...

Ediannuar

Hehehe,dh mula nih...boleh botak si isteri rosmah...

Hijat
betol2...pokcik setuju 1000%,sapa dia kadir jasin suka laki mak tiri pak dia nak suruh kosongkan

tok ggawo
lepas cuti nih dia pi pej pendahtaran kot...

bebas
boleh saja,RM10 sorang...bayar kat nama yang ada publish kat tepi tuh...

Related Posts with Thumbnails