Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Khamis, 29 Januari 2009

Ayat2 Yang Perlu Kita Faham Daripada Pak Karamu

Aliasak: Pak Karamu ! Bukankah UMNO itu orang melayu dan beragama islam dan tak cukup islam lagikah ?

Pak Karamu: Lagi-lagi kamu berbuat silap, saya tak kata kamu tu bukan islam, apa yang saya tegaskan di sini ialah dasar islam itu yang wajib di tegakkan di dalam UMNO bukannya semangat orang UMNO yang islam itu sebagai dasar , kamu kena faham apa dia semangat bangsa dan apa dia dasar islam dan kamu juga kena faham UMNO itu bukan islam dan islam itu bukan UMNO atau orang melayu itu bukan islam dan islam itu bukan melayu atau agama itu bukan bangsa dan bangsa itu bukan agama, sebab itu bangsa itu tiada rukun akan tetapi agama itu ada rukun, ini semua perlu di perbetulkan

Hanafi: Janganlah Pak Karamu masukkan UMNO pulak sedangkan UMNO banyak buat kebajikan termasuk banyak membena rumah Allah di seluruh negara ?

Pak Karamu: Kita semua ada akal, kita boleh fikir apa yang baik dan apa yang tidak baik, kita tidak menafikan UMNO banyak buat masjid dan sebagainya, tapi itu semua hanyalah syiar, apa yang kita nahu ialah hukum, kerana hukumlah yang menyebabkan seseorang itu menjadi kafir, fasik dan zalim selain dari munafik, kita dapat melihat kesan tidak berhukum dengan hukum Tuhan maka berlakulah banyak maksiat di dalam negara dan hukum islam sebenarnya bukanlah di fokuskan kepada menghukum tapi ia merupakan kepada sistem pencegahan

nak baca transkrip penuh????klik kat sembang2 Pak Karamu
Related Posts with Thumbnails