Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Rabu, 31 Disember 2008

ANAK JANTAN KAH JIKA MACAM NI..??

Salam Sejahtera,

Aku lihat, sejak pilihanraya kecil P.036 yang akan diadakan 17 januari 2009...media massa DAH di peralatkan...pembaca berita di lakukan seperti percacai...Nah! kita lihat calon BN, Datuk Wan Farid selesa menggunakan media untuk kempen terus masuk ke rumah para pengundi..bagaimana pula dgn calon Pakatan Rakyat dari PAS?

Dalam isu ini, aku tidak mengatakan tiada sikit pun kesalahan yang dilakukan oleh pakatan rakyat, tetapi pelaksanaan kebaikan yang dilakukan oleh pakatan rakyat jangan di tutupi, rasuah pemimpin BN buat juga kenapa tidak di hebahkan? jantan kah macam ni? dalam gelanggang lawan di ikat tangan, jantan kah?

Sampai bila otak & minda akan di jajah serta di tipu oleh pemimpin BN yang secara terang merogol hasil kekayaan negara pada kelompok mereka. dasar yang tidak menampakkan hasil berkesan. hanya menampakkan kepentingan pada kroni. untuk rakyat marhaen?

Jadi, kepada para pengundi di Kuala Terengganu, buatlah pilihan yang paling bijak... Kami seluruh rakyat Malaysia mengharapkan undi anda pada calon Pakatan Rakyat daripada PAS. harap semuanya berakal dan berotak menolak Datuk Wan Farid daripada BN. Lu ada akal, Lu pikir la sendiri...


--Sent from my mobile device

2 ulasan:

Faizal Zakaria's Blog berkata...

Maksud 'jantan' tu apa? :-)










(( Renungkan )) Ke Mana Kita Mahu Pergi?
http://TeamPemudaUMNO.blogspot.com
Forum Generasi Muda
http://Forum1Malaysia.blogspot.com
Pakatan Antara Parti Lawan Tidak Kekal
http://pro-faizal.blogspot.com

dugong_darat berkata...

ader satu tut...
dan dua tut...
serta menyerlah bila dicabar...
buka transform jadi kengkura...

hehehehehe....

Related Posts with Thumbnails