Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Rabu, 10 Disember 2008

Alahai TV3 Suku...Apo Ko Hei Nie...??



Alahai tv3, semalam lu orang sibuk saja la nak tunjukkan bahawa ADUN Bukit Antarabangsa, YB Azmin Ali kononnya kena marah dan di boo dengan penduduk... malam ni entah apo pulak la korang akan propagandakan...

Tapi..depa lupa nak 'cut' rasanya bila sorang brother tu maki hamun PBT dengan askar dan Rela duduk makan saja tgk org angkut kotak n barang2... Jangan lah bodoh sangat tv3 ni... kalau nak mainkan isu Pakatan Rakyat, aku tak la nak cakap YB Azmin tu maksum...tapi tv3 lupa kot... rumah kena roboh termasuk baru2 ni di kampung plentong dan lain2....


Jadi.. jangan lah kecoh2, bencana alam tak kenal miskin atau kaya...tapi brother, kena cool sikit ya...askar dari awal keja teruk, takkan sampai nak rehat sat / sekejap pun nak jadi isu kaa..?? kalau lu brother..???


Ada otakk...lu pikir lah sendiri nabillll.....

5 ulasan:

kulupSakah berkata...

nak buat camne..nak pecaye lagi kot..

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

salam...

mulai saat dan ketika ini..kita LANCARKAN BOIKOT MEDIA ARUS PERDANA terutamanya TV3 suku...!!!!

aku dah berapa lama tak penah bukak tv3 suku lagi2 waktu buletin utamat..meloya,melugai dan sebagainyaaa...

Wak Lenteng berkata...

Cheh! Buat malu orang Jawa je! Kalau ikut nama tu, sah le orang Jawa macam aku. Tu memang spesis tak sedar diri. Dah tak boleh susah sikit. Anak2 di mana? Orang2 yang menjadi mangsa banjir di serata tempat di Malaysia pun boleh bersabar, inikan setakat nak angkat barang pun kecoh? Baru Tuhan bagi susah sikit dah nak naik angin, belum lagi Tuhan bagi bala peperangan yang dah tentu terlalu sukar berbanding dengan tanah runtuh. Dah tua tu, buat le cara dah tua. Bukan apa, setakat umur awak tu, sepatutnya jadi contoh yang baik kepada anak2 muda. Tak mustahillah anak2 muda sekarang ni, terlebih kurang asam (lembut sikit bunyinya) sebab yang menjadi contoh adalah ANDA!!! Sabar ye pakcik...

sya berkata...

adoiyai...manusia-manusia....hampeh!!!

Tanpa Nama berkata...

orang2 bukit antarabangsa tu memang sombong,bongkak..mentang2 kaya pastu suka-suka hati je nak jadikan askar,rela,polis bomba jadi kuli tukang angkat2 barang..dah jelas terpampang rendahnya akhlak dan moral penduduk dan penyokong kawasan PKR ni..sama bongkak mcm pemimpinnya..

Related Posts with Thumbnails