Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 23 Mac 2009

TERKINI....GEMPAR DI BUKIT SELAMBAU-malaysiakini

Polis bru sebentar tadi melepaskan gas pemedih mata di kawasan ceramah di taman ria jaya yang di hadiri YB Dato Seri Anwar Ibrahim Ketua Pembangkang serta Y.A.B Dato Seri Ust Azizan Razak MB Kedah.

Permit polis yang telah di luluskan sebelum ini telah ditarik serta merta petang tadi tanpa alasan,tembakan tadi telah menyebabkan orang tua,kanak-kanak serta wanita terperangkap dalam kekalutan tersebut.

Tembakan tersebut dilakukan oleh pasukan FRU tanpa memberi apa-apa AMARAN sebelum sempat Dato Seri Anwar berucap tatkala Dato Johari Abdul baru hendak berbincang dengan Ketua mereka.Tembakan pertama water canon dilepaskan dan seterusnya gas pemedih mata selama hampir 1/2jam tanpa henti.macam tembakan bunga api.

Sekali lagi pasukan yang sepatutnya bertindak secara profesional di pergunakan kerana ketakutan pihak BN/UMNO agar pengundi cina,india serta melayu takut untuk bersama Pakatan Rakyat.

Ayuh para pengundi Bukit Selambau,Bukit Gantang serta Batang Ai buktikan PRK ini medan terakhir bagi menguburkan Najib/UMNO/BN.Sebagai rakyat,kamu punya maruah!Para pendokong,ayuh turun ke medan pertembungan ini...jgn berdiam diri,buktikan rakyat sudah tidak tahan lg dgn penipuan,kezaliman BN/UMNO

Terkini yang ditahan seramai 18orang Amk Kedah termasuk YB Senator Ir Zamri,Sdr Hafiz Ketua Amk Kuala Kedah serta Ibrahim Yakob pegawai Dato Seri Anwar Ibrahim.kehadiran di jangka 10ribu orang

TERKINI,SERAMAI 32 ORANG DITAHAN DAN TIDAK AKAN DIBERI JAMINAN BEBAS PADA MALAM.INI MEMBUKTIKAN ISU CALON YANG DIMAINKAN BN KONONNYA TELAH MENYEBABKAN MASYARAKAT INDIA SERTA PENGUNDI BUKIT SELAMBAU BERPECAH ADALAH TIDAK BERASAS.APA YANG BERLAKU PADA MALAM INI ADALAH BUKTINYA!

'masyarakat india dan pengundi Bukit Selambau, "SOKONGAN MASYARAKAT INDIA DAN PENGUNDI BUKIT SELAMBAU PADA PAKATAN RAKYAT BERPECAH ADALAH TIDAK BERASAS"
--Sent from my mobile device

1 ulasan:

sandalkoyak berkata...

zulkifli ibrahimm boleh bertanding.aku sokong 100 %.

tapi p gunting rambut dulu

Related Posts with Thumbnails