Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Rabu, 24 Disember 2008

'Nak Elak Kena Rompak Di Mesin ATM? Cuba Tips Ini..'


Sekiranya anda dirompak dan dipaksa untuk mengeluarkan wang akaun anda daripada mesin ATM, anda boleh meminta bantuan cara senyap dengan memasukkan no. Pin anda di mesin ATM secara terbalik. Sebagai contoh jika no Pin anda adalah 123456, jadi anda harus memasukkan nombor 654321. Mesin ATM akan mengenalpasti nombor tersebut adalah nombor yg diterbalikkan drpd nombor yg sebenarnya melalui kad anda yg masukkan ke dalam mesin tersebut.

Mesin ATM akan tetap mengeluarkan wang tunai seperti biasa, tapi apa yg kita tidak ketahui, pihak Bank dgn segera akan menghantar pihak berkuasa (Polis) kepada anda. Perkara ini pernah disiarkan di TV baru-baru ini dan ianya menyatakan kaedah ini jarang digunakan disebabkan ramai orang tidak mengetahui akan kewujudan sistem yg seumpama ini.

Sebarkan…





-sumber dari blog zul mamak..




5 ulasan:

thatguy886 berkata...

salam bro,

apa citer ngan perjumpaan bloggers kat png? dah antaq mail pun kat dua email tu tapi takdak respon,..

jadi ka tak?

aloha2 berkata...

salam....

jadi...baru jumpa dgn azrizal PA YB malik...setakat sekarang sudah 10org sahkan kehadiran blogger penang

thatguy886 berkata...

salam bro,

so kira jadi la...
apa2 pun tolong minta depa reply yee..
bukan apa..senang nak atur kalau2 program lain tiba2 timbul nanti..

makasih...

luna berkata...

pasal kad ATM ni kan..agak tidak relevan bg org yg buh no.pin nya yg sama dibaca depan atau dr blkg

cthnya; 111111, atau 223322

nk wat lagu mana?

aloha2 berkata...

Hmm,insyaALLAH sy akan maklum jika brtemu dgn dia.apa2 hal,program jadi jam 2pm 8-januari.harap sharp time

kak luna
hat tu kena tanya dgn zul mamak.hehe,sy xpasti.apa kata nanti test minta abg k.luna action jd perompak yg konon2nya tgh merompak.tp tak tahu la valid atau tak

Related Posts with Thumbnails