Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Sabtu, 29 November 2008

LAMA TAK UPDATE...

Aku ada dlm kongres...hampa jangan tanya pasai apa aku lama tak update...sibuk sikit...hehehe,kepala sakit sportlight smlm tala mai betoi2 muka aku...

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alasannn...

Khak Ptuih...!!!

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

memang betoii laa...

alasan saja tuu..baru exco amk pusat dah sibok konon...

sibok nak tangkis terjahan serta teguran membina dari pembahas amk la tu...hehehehehehe...

lawan tetap lawan..

Tanpa Nama berkata...

cheh.....
baru jadi exco amk dah tak mau jawab telefon
belum jadi YB lagi
mau tukaq no hp
lupa kawan kawan.
hari ni dia pakai baju batik merah ooooooooooooooooooooo

Tanpa Nama berkata...

woi comot..

sapa yang tak jawab tel hang...agak2 la wei...aku tau la hang tgh nk tggu MSK x pakai baju demo bogel...hehehe

Tanpa Nama berkata...

perangai dah mcm tantawi
komen guna tanpa nama
dah jadi adik angkat dia ke

Tanpa Nama berkata...

smlm dia mai aku jumpa siap pelok lg..hehehehe...hang nk pelok ciom dia skali?

~♥ UmmiAnni ♥~ berkata...

salam Aloha....

SELAMAT BERTAMBAH TUA...!!

UMMI DOAKAN ALOHA AKAN MENJADI YB SATU HARI NANTI...HEHEHEHE...!!

SEMOGA SERTAMBAH SIHAT..BERTAMBAH HEBAT..BERTAMBAH MURAH REZEKI..(tgh bodek ni)SEMOGA DAH JADI YB NANTI JGN LUPA KAWAN NOO...

HEPI BESDAY TO U...!!

matcomot berkata...

kahkahkah

dah tua rupanya

selamat hari lahir

muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Dr. Abdul Wahab Arbain berkata...

Salam,
Dengar cerita sambut hari jadi.
Saya ucap selamat dan tahniah. Semoga hari-hari mendatang lebih bermanfaat untuk seluruh manusia.

ediannuar berkata...

kesianlah kat aloha tu, dia bz sikit...tak macam matcomot....

mudz berkata...

Long Live Aloha

kulupSakah berkata...

selamat hari lahir..bukan hari jadi..hari jadi 9bulan 10hari sebelum hari lahir..hehehe!!

witeblog berkata...

Tidak mengapa.Kekadang kita juga sibuk dengan tugasan yang lain.Jangan biarkan rakyat jelata terus menderita.Kurangilah beban mereka...witeblog.blogspot.com

joni anak jon berkata...

dah tu awat tak update lagi !!!
domain dah kena beli ka?

Tanpa Nama berkata...

happy belated birthday to aloha
dah 2 hari berlalu,teman baru tau miker punya birthday.
semoga panjang umur dan murah rezeki.
ni baru 1st time posting kat blog miker.

-chaah-

keADILan Bayan Baru™ berkata...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Sdr/Sdri Exco AMK, Ketua / Setiausaha AMK Negeri , Ketua AMK / Setiausaha AMK Bahagian , warga Sekretariat Kongres Nasional Tahunan AMK 2008 ,Skuad AMK serta seluruh anggota Angkatan Muda KeADILan:
Pertamanya saya ingin mengucapkan terima kasih di atas pengorbanan serta komitmen sdr/sdri dalam menjayakan Kongres Nasional Tahunan Angkatan Muda Keadilan 2008 pada 28hb November yang lalu.
Saya juga mohon kemaafan diatas segala kelemahan pengurusan serta perjalanan kongres sepertimana yang sdr/sdri harapkan.Saya mengambil tanggungjawab penuh diatas segala ketidakselesaan ini.
Bagi saya kehadiran perwakilan serta pemerhati sekitar 1400 orang merupakan kejayaan besar organisasi ini.Tahniah sekali lagi diatas komitmen anda serta tahniah juga kepada SELURUH ANGGOTA AMK SELANGOR & WILAYAH dalam melipatgandakan usaha kesedaran tinggi anggota AMK untuk hadir serta meraikan kongres tersebut.
Ini adalah kejayaan seluruh anggota AMK, ini bukan kejayaan Sdr Shamsul Iskandar atau Sdr Faris Musa. Ini adalah kejayaan diatas kesedaran serta ketabahan seluruh anggota AMK dalam menafikan segala pandangan negatif yang melihat AMK itu lemah dan tidak bermaya. Walaupun kita tidak diperuntukan dengan peruntukan yang besar seperti Kongres Nasional Tahunan, tetapi sdr berjaya membuktikan bahawa kita masih lagi punya maruah serta harga diri. Ia sekaligus membuktikan bahawa kita masih lagi releven…..
Akhirnya saya menyeru sdr/sdri anggota AMK supaya melipatgandakan muafakat, tingkatkan kerja , patuh pada pimpinan serta jangan sekali memberi ruang kepada meraka yang cuba mengkianati Organisasi ini…..
Sekian Terima kasih


Zulfikar Ali Ariffin
Setiausaha
Angkatan Muda Keadilan Malaysia


--
Biro Penerangan
Angkatan Muda
Parti Keadilan Rakyat
Laman Web: http://angkatanmuda.org
Emel: penerangan@angkatanmuda.org
Laman Web Ketua AMK: shamsuliskandar.wordpress.com

dari blog http://keadilanbayanbaru.blogspot.com

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

hahahahaha...salam aloha2..

waahhhh...hebat posting yg pendek dan padat ni dapat terjahan komen menimbun..paling bnyak dalam sejarah posting blog hang nii..tak penah2 sampai berbelas-belas komen perihatin dari kengkawan bloggers, komentar kat hang..

ni maksudnya hang ni jadi perhatian..pasai lama tak updet, ramai yg heran laa..idop ka apa ka..

by the way ucapan juga selamat menyambut tua setahun lagi noo...

Topengperak_Xinwugi berkata...

aku malas nak komen panjang2... ntah zloha baca ke x komen ni aku x tau...

panjang umo murah rezki.

slamat.

Related Posts with Thumbnails