Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 29 September 2008

AZMIN ALI LETAK JAWATAN????

BERITA TERGEMPAR SEBENTAR TADI NAIB PRESIDEN PKR YB AZMIN ALI LETAK JAWATAN????
Woi...tak sudah2 keja hampa nk burukkan imej PKR yer?dari 1 ker 1 hal sibuk mengada2kan cerita...bak kata orang tua2 'kuman seberang laut nampak,gajah depan mata x nampak'...hal2 sebegini sering di gembar gemburkan dlm keadaan semakin hampir peralihan kuasa,bukan dalam UMNO...tetapi dalam pentadbiran kerajaan persekutuan...

Semasa PRK permatang pauh,aku sempat berbual bicara dengan YB azmin sewaktu pelancaran bilik gerakan AMK Malaysia di samagagah...sikit pun tidak menggugat keyakinan aku mengenai taat setia YB Azmin kepada Ketua Umum PKR yang juga AHLI Parlimen Permatang Pauh YB Prof. Dato' Seri Anwar Ibrahim

Desas Desus kononnya sumber dari blog YB Azmin ali...dari mana korang tgk blog dia,mgkin blog dia d godam/hack?korang reti baca ker tak skrg dgn apa yang dia tulis dlm blog tuh?korang tak percaya,pegi masuk skali lg & buka mata luas2 atau g la cari kanta pembesar anak sekolah rendah kot2 laptop hampa saiz 12inchi...


Klik kat [SINI]

1 ulasan:

Malaysian berkata...

Hi perisik rakyat...

mula mulanya i melayari blog azmin memang ade berita begitu sebab tu i publish blog post tu kat blog saya...

tetapi lepas 1 jam blog tu pun dipadam maka i rasa ade sesuatu yg tak betul! rupa rupanya ade orang hack blog azmin sebab tu i terus padam blog post saya supaya tidak mengerirukan rakyat!

harap maaf!

http://gomalaysian.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails