Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih

UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!

Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Khamis, 20 Ogos 2009

MAJLIS BERBUKA PUASA BERSAMA BLOGGERS NETWORK@MALAYSIA - malaysiakini


Majlis Berbuka Puasa Bloggers Network@Malaysia


Pada : 24.8.09

Waktu : 7.00 Petang

Lokasi : akan diberitahu kemudian(area seberang jaya)

Bayaran : RM15.00 Seorang

Majlis bertujuan bagi merapatkan lagi ukhwah antara Bloggers yang ada serta menyemarakkan lagi silaturahim sempena Ramadhan yang mulia ni.

Kepada yang berminat hadir sila sah kan kehadiran anda kepada no dibawah.

017-5466574 (sya )

018-4664576 ( zul mamak )

Diharapkan pengesahan dibuat selewat-lewatnya pada hari sabtu 22-8-09
Kehadiran anda amat diharapkan.

terima kasih..

4 ulasan:

thatguy berkata...

wweeeii..apa hangpa buat hari isnin....tukaq la ari ahad ka..? takkan tak buleh..huhuuh...

Hijat Panjang... berkata...

tukaq hari hari pun takpaa...memang setiap hari mulai 1 Ramadhan kena buka puasa...heh heh heh...

hentam ajerlah labuuu....

thatguy berkata...

sokong cakap ijat...

thatguy berkata...

mintak maaf , nak promo skit…

sapa2 yg rasa nak buat side income leh contact aku..kelebihan pada org gomen sebab senang nak wat loan..aku dah tgk benda nie dah yg pastinya insyaallah senang..dan yg pasti halal…

aku ada tempat kosong utk BUKAK PUASA kat penang pada 28hb ni(tempat terhad)..sapa2 nak mai dengaq buleh ..aku tak paksa..buleh contact aku kat thatguy886@gmail.com atau contact je 017-4573469

Related Posts with Thumbnails