Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Rabu, 15 Julai 2009

Bantu Adik Mohd Arif Hadie - Malaysiakini

Salam,

Melihat kepada anak kecil ini yang comel ini...sudah pastinya anda akan memberi penilaian anak kecil ini sehat seperti kanak-kanak lain.

Untuk pengetahuan semua,anak kecil ini menghadapi masalah jantung berlubang serta memerlukan bantuan kewangan berjumlah RM30 ribu untuk merawat masalah kesihatan yang di hadapi.

Anak comel ini ialah Mohd Arif Hadie Bin Azril Hilmi berumur 1 tahun memerlukan sumbangan anda bagi membiayai kos tersebut.Amatlah berbesar hati jika dapat dihulurkan sumbangan anda sekalian kepada adik Mohd Arif Hadie.

Bapa kepada adik Mohd Arif Hadie Bin Azril Hilmi bertugas sebagai operator di sebuah kilang Pulau Pinang,mereka boleh dihubungi di alamat


Encik Azril Hilmi Bin Abdul
No 878 Mukim 4,Permatang Pauh,
13500 Permatang Pauh,Bkt Mertajam
Pulau Pinang

No I/C : 770202-02-5603
No Tel : +6019-526 5968

Atau Ibunya

Puan Noorhasimah Bt Hashim
No Tel : +6013-464 1192


Sumbangan boleh disalurkan melalui Maybank di akaun no 107161195922 atau hadir sendiri ke alamat tersebut.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails