Sewaktu hendak membuat bendang, kerbaulah dikerah tenaganya menggalas tenggala menarik bajak. Berpeluh si kerbau berlumpur comot.

Kalau lambat dijerkah kalau malas dibelasah, birat bontot dibedal sang tuan.Kucing siam di rumah rileks saja tidur, makan, menggesel dan menggebukan bulu..

Bila padi masak dan menampakkan hasil, sang tuan membeli makanan sedap-sedap untuk si kucing siam, dipeluk diciumlah kucing siam yang semakin gedempol itu..

Kerbau kerbaulah juga..di kandang haring, makan rumput kuah lumpur dan tetap dibedal... -Kulupsakah

Layan Dulu Sih


UNDANG-UNDANG RIMBA DI CABUL BN & UMNO,RAKYAT TAK BODOH LA WEIIIII !!!!



Nak Relek Klik Kat Video Bawah

PC CM & PEMUDA PR P.PINANG

Isnin, 22 Mac 2010

M.Peros Dolu-Dolu 4



Laporan Kejadian Ugutan Untuk Penggal Kepala Amk Negeri Oleh Tkm 1 Mohammad Fairus Khairuddin Pada 16 Disember 2008...Pada 16 Disember 2008, kira-kira jam 2.00 petang saya menerima panggilan daripada HP Timbalan Ketua Menteri 1 Mohd Fairus Khairudin menanyakan sama ada benar AMK Negeri akan mengadakan demontrasi di pejabat beliau.

Saya memaklumkan tiada sebarang rancangan demostrasi akan diadakan cuma AMK Negeri akan berjumpa ketiga-tiga Exco dari PKR untuk menyerahkan memorandum serta berbincang bagaimana AMK Negeri dapat membantu dalam melancarkan urusan pentadbiran kerajaan negeri dan memberi pandangan untuk meningkatkan lagi keberkesanan pentadbiran potfolio semua exco.

Beliau menyatakan kurang puas hati dengan perjumpaan yang akan diadakan dan minta AMK cuma berjumpa dengan YB Abd Malik dan YB Law Choo Kiang.Kira-kira 2.45 petang Fairus menelefon sekali lagi dan menegaskan beliau mahu tahu apa ada dalam memorandum yang AMK menghantar kepada beliau. Saya mengiyakan sahaja apa yang diarahkan.

Kira-kira jam 3.00 petang beliau memaklumkan yang beliau tidak mahu berjumpa dengan AMK Negeri dan akan memenggal kepala AMK negeri jika datang berjumpa dengan beliau. Saya memaklumkan kepadanya, kami akan berbincang dengan AMK Negeri.

Saya telah meninggalkan telefon di pejabat untuk ‘charging’ dan bertolak ke KOMTAR pada jam 3.20 petang.

Sampai di KOMTAR saya dimaklumkan oleh Sdr Amir Ghazali Ketua AMK Permatang Pauh , TKM 1 juga telah mengeluarkan ugutan yang sama terhadap beliau ketika beliau dalam perjalanan ke KOMTAR.

Kira-kira jam 5.20 petang setelah pertemuan dengan YB Abd Malik dan YB Law Choo Kiang. Pertemuan dengan kedua-dua Exco PKR tersebut juga telah disiarkan dalam laman rasmi AMK P.Pinang di http://amkpenang.wordpress.com/2008/12/16/biro-politik-amk-pulau-pinang-bertemu-exco-kerajaan-negeri-ppinang-5/ .

Apabila peristiwa itu heboh diperkata, akhbar kemudiannya dalam media menafikan peristiwa ugutan tersebut.

Sdr Amir telah menunjukan SMS daripada Fairus meminta pertemuan kami diadakan pada jam 5.30 petang di Pusat Khidmat BAKTI Penanti.

AMK Negeri membuat keputusan untuk tidak hadir memandangkan pertemuan yang diatur adalah di KOMTAR dan pertemuan yang diminta oleh TKM 1 adalah dalam masa 10 minit dan dibuat di Penanti.


Sekian Laporan

Ahmad Azrizal Tahir ( 0124984556 )
Ketua AMK Bayan Baru
Naib Ketua 1 AMK Pulau Pinang.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails